;
coinex

چگونه صدای هشدار را در فیس بوک مسنجر، هنگ اوت، وایبر و واتساپ تغییر دهیم (اندروید)

تعداد کاربران گوشی های هوشمند که از نوعی سرویس پیام رسانی فوری استفاده نمی کنند احتمالا یک در یک میلیون نفر است. جای شگفتی نیست که این پیام های فوری (IM)، پیام رسانی های قدیمی را منسوخ کرده اند - شما می توانید با اشتیاق فراوان با بسیاری از مردم چت کنید، به راحتی می توانید عکس، برچسب و صدا به پیام های خود اضافه کنید، همچنین زمانی که پیامی برایتان ارسال می شود هشدار دریافت می کنید.

تعداد کاربران گوشی های هوشمند که از نوعی سرویس پیام رسانی فوری استفاده نمی کنند احتمالا یک در یک میلیون نفر است. جای شگفتی نیست که این پیام های فوری (IM)، پیام رسانی های قدیمی را منسوخ کرده اند – شما می توانید با اشتیاق فراوان با بسیاری از مردم چت کنید، به راحتی می توانید عکس، برچسب و صدا به پیام های خود اضافه کنید، همچنین زمانی که پیامی برایتان ارسال می شود هشدار دریافت می کنید.

با این حال، یک چیز در مورد خدمات IM وجود دارد که حالتی مزاحم ایجاد می کند- اگر بتوان صدای هشدار آن ها را هنگامی که دریافت می شوند، تغییر داد هیچکس اذیت نمی شود. به همین دلیل است که وقتی صدایی را در هر جایی می شنوید به دنبال آن می روید، مطمئن نیستید که گوشی شما بوده است یا خیر. راه حل؟ مسلما باید صدای هشدار خود را تغییر دهید. اینجا که نحوه تغییر آهنگ های زنگ پیش فرض و اطلاع رسانی برای موبایل در چهار مورد از سرویس های خدمات رسان پیام های فوری (IM) محبوب بیان می شود. توجه داشته باشید که این راهنما برای کاربران اندروید در نظر گرفته شده است. در ادامه با چگونگی تغییر صدای هشدار در فیس بوک مسنجر، هنگ اوت، وایبر و واتساپ آشنا خواهید شد.

.

فیس بوک مسنجر

اگر شما تب تنظیمات خود را در فیس بوک مسنجر باز کنید، آیتم منوی هشدار و صداها را پیدا می کنید که مانند یک سوئیچ ضامن به نظر می رسد. روی آن بزنید، کل زیر منو اختصاص داده شده باز می شود و به صدا و هشدار ها خواهید رسید. جایی وجود دارد، که شما آیتم صدای جدید برای متون ورودی و تماس رایگان را می توانید انتخاب کنید.

.

Google Hangouts

Hangouts را در دستگاه اندرویدی خود بار کنید و تنظیمات را از منو انتخاب کنید. جایی وجود دارد که حساب کاربری که با آن وارد شده اید را باید انتخاب نمایید. صفحه نمایش زیر منوی بعدی که ظاهر می شود دارای تنظیمات Hangouts است. شما می توانید صدای جدید برای تماس و  IMها را انتخاب کنید.

.

وایبر

در وایبر، یک دکمه در گوشه سمت راست پایین، شما را به یک صفحه پروفایل شخصی هدایت می کند. این جایی است که در آن شما منوی تنظیمات را پیدا می کنید. آن را باز کنید و به قسمت هشدارها بروید. به پایین حرکت کنید و آیتم صدا را دستکاری نمایید. این آیتم در حال حاضر به شما اجازه ویرایش صداها برای پیام ها و تماس های ورودی را نیز می دهد.

.

واتساپ

در واتساپ، شما باید به قسمت لیست مخاطبین رفته و تا قبل از گزینه آپشن حرکت کنید. هنگامی که شما به صفحه تنظیمات رفتید هشدار را انتخاب نمایید. شما به راحتی می توانید هشدار پیام و آهنگ زنگ خود را تغییر دهید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر