;
coinex

اسامی جالب گوشی های آینده لومیا ویندوز 10

امروز صبح Evan Blass تنها با یک توئیت، دوست داران ویندوز فون را امیدوار کرد. او در توئیت خود پس از اشاره به نام های فاش شده قبلی لومیا Cityman  و Talkman،  از وجود 4 گوشی جدید پرده برداری کرد و اسامی جالب گوشی های آینده لومیا را ذکر کرد: Guilin , Honjo , Sanna , Saimaa.

در حالی که جامعه ی تلفن همراه مشتاقانه در انتظار گوشی های جدید ویندوز 10 مایکروسافت می باشد Even Blass نام گوشی های جدید لومیا را منتشر کرد.

امروز صبح Evan Blass تنها با یک توئیت، دوست داران ویندوز فون را امیدوار کرد. او در توئیت خود پس از اشاره به نام های فاش شده قبلی لومیا Cityman  و Talkman،  از وجود 4 گوشی جدید پرده برداری کرد و اسامی جالب گوشی های آینده لومیا را ذکر کرد: Guilin , Honjo , Sanna , Saimaa.

متاسفانه اینجا است که خبر های خوب متوقف می شود چرا که هیچ اطلاعات بیش تری راجع به این دستگاه ها منتشر نشده است. حتی راجع به اسامی هم توضیحات زیادی داده نشده است، فقط در همین حد بدانید که Guilin نام شهری در چین، Honjo  نام شهری در ژاپن ، Sanna  و Saimaa نام کوه و دریاچه ای در فنلاند می باشند.

همانند آخرین لومیاهای عرضه شده لومیا 640 و لومیا XL 640 و همچنین همانند City/Talkman ، به نظر می رسد که طبق رویکرد جدید مایکروسافت حداقل 2 تا از این دستگاه های جدید با هم جفت باشند، یک دستگاه معمولی و دیگری ورژنXL  آن.

اما نکته ای که اینجا وجود دارد این می باشد که ممکن است نوکیا تعدادی از این دستگاه ها را تولید نکند، همان طوری که لومیا2520  ساخته شد و Illusionist و Mercury و pine و… هرگز تولید نشدند. بهتر است که این موضوع را در ذهن داشته باشید که اعلام اسامی لزوماً به معنای تولید محصول و رسیدن به دست کاربر نیست.

اما هنوز خبرهای خوبی برای هواداران ویندوز وجود دارد، مایکروسافت قبلاً اعلام کرده بود که انتشار گوشی پرچمدار آن ها، لومیا 930، امسال خواهد بود و با راه اندازی ویندوز 10 در اوایل سپتامبر یا اکتبر، به نظر می رسد زمان فوق العاده ای برای ارائه ی این دستگاه باشد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر