;
coinex

LG یونان در حال ارائه ی یک پوشش چرم رایگان به خریداران یونانی LG G4 می باشد

پوشش چرم رایگان به خریداران یونانی LG G4؛ خریداران LG G4 در یونان، باتری اضافی، کارت حافظه ی microSD ۳۲ گیگابایتی و یا شارژر اضافی ای که در برخی مناطق، خریداران در هنگام خرید تلفن می گیرند را دریافت نمی کنند.

پوشش چرم رایگان به خریداران یونانی LG G4

خریداران LG G4 در یونان، باتری اضافی، کارت حافظه ی microSD ۳۲ گیگابایتی و یا شارژر اضافی ای که در برخی مناطق، خریداران در هنگام خرید تلفن می گیرند را دریافت نمی کنند. اما LG هلاس (Hellas، یونانی ها گاهی وقت ها یونان را به این اسم نیز می خوانند) اجازه نمی دهد که خریداران بدون دریافت چیز اضافه خارج شوند. یونان (به عنوان مخالفت با فروشگاه آنلاین) به کسانی که خرید می کنند و واجد شرایط می باشند، یک پوشش چرمی رایگان که در رنگ های مختلف وجود دارد، ارائه می دهد. علاوه بر این، حرف اول اسم خریداران می تواند در پایین آن اضافه شود.

برای گرفتن پوشش چرم رایگان، می توانید به لینک منبع برید تا با LG Hellas ارتباط برقرار کنید. تنها اطلاعاتی که آنها نیاز دارند (علاوه بر نام و آدرس)، شماره ی منحصر به فرد IMEI گوشی و انتخاب رنگ شماست. شما می توانید یکی از رنگ های سیاه، قهوه ای، قرمز تیره، نارنجی، صورتی، آبی، بژ و زرد را انتخاب نمایید.

پوشش چرم رایگان نباید دیرتر از چهار هفته بعد از اینکه اطلاعات لازم را برای LG Hellas ارسال کردید، به دستتان برسد. سوال اصلی این است که آیا خریداران LG G4 یونانی ترجیح می دهند که به جای پوشش چرم، کالا هایی را که خریداران آمریکا می گیرند، دریافت کنند؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر