;
coinex

Tronsmart قدرتمندترین شارژر ماشین جهان را منتشر کرد

Tronsmart قدرتمندترین شارژر ماشین جهان  از شارژر های اولیه ماشین که خروجی ۲ آمپر به عنوان بهترین حد آنها بود روزها گذشته است. با تعدادی از تولید کنندگان SoC مختلف که در حال توسعه ی تکنولوژی شارژ سریع هستند، می توان این ها را به سمت مقدار بیشتری از وات و هم چنین سریع شارژ شدن باتری های بزرگتر به نسبت باتری های کوچکتری که از قبل وجود دارند، پیش رفت.

Tronsmart قدرتمندترین شارژر ماشین جهان

از شارژر های اولیه ماشین که خروجی ۲ آمپر به عنوان بهترین حد آنها بود روزها گذشته است. با تعدادی از تولید کنندگان SoC مختلف که در حال توسعه ی تکنولوژی شارژ سریع هستند، می توان این ها را به سمت مقدار بیشتری از وات و هم چنین سریع شارژ شدن باتری های بزرگتر به نسبت باتری های کوچکتری که از قبل وجود دارند، پیش رفت. در حال حاضر نه تنها اکثر اعضای خانواده گوشی های هوشمند دارند، بلکه حداقل یکی از آنها یک تبلت هم دارد. Tronsmart معتقد است که محصول اخیرش قادر به رسیدگی به هر دوی این نگرانی ها خواهد بود.

شارژر ماشین اخیر Tronsmart – که به نظر می رسد هنوز نامش ذکر نشده است – دارای ۴ پورت می باشد که یکی از آنها برای ارائه ی پشتیبانی برای تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm و سه پورت دیگر برای ارائه ی پشتیبانی شارژ استاندارد می باشند. همه ی پورت ها دارای تکنولوژی اختصاصی VoltQ می باشند که به صورت اتوماتیک آمپر و وات را روی ماکزیمم حد مورد نیاز دستگاه تنظیم می کند، به طوری که دستگاه هایی که جریان های زیادی می طلبند به آنها جریان برسد و دستگاه هایی که جریان کمتر لازم دارند به آنها منابع زیادی اختصاص داده نشود. از طریق این ۴ پورت در کل ۵۴ وات در دسترس می باشد که آن را یکی از قدرتمندترین های جهان ساخته است. حتی محصولات دسکتاپشان مانند شارژر هوشمند  Tronsmart  USB ماکزیمم فقط ۴۰ وات را تامین می کند.

شارژر ماشین اخیر Tronsmart – که به نظر می رسد هنوز نامش ذکر نشده است – دارای ۴ پورت می باشد که یکی از آنها برای ارائه ی پشتیبانی برای تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm و سه پورت دیگر برای ارائه ی پشتیبانی شارژ استاندارد می باشند. همه ی پورت ها دارای تکنولوژی اختصاصی VoltQ می باشند که به صورت اتوماتیک آمپر و وات را روی ماکزیمم حد مورد نیاز دستگاه تنظیم می کند، به طوری که دستگاه هایی که جریان های زیادی می طلبند به آنها جریان برسد و دستگاه هایی که جریان کمتر لازم دارند به آنها منابع زیادی اختصاص داده نشود.

Tronsmart تقریبا مطمئن هستند که شارژر جدیدشان لیست توصیه شده ی Qualcomm را به پایان خواهند رساند و بر اساس جدیتی که نشان داده اند، احتمالا چیزی را که وعده داده اند، این دستگاه به درستی تحویل می دهد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر