;
coinex

استفاده از فیس بوک مسنجر بدون حساب کاربری فیس بوک

به زودی امکان استفاده از فیس بوک مسنجر بدون حساب کاربری فیس بوک ممکن خواهد بود.  فیس بوک سال گذشته واتس اپ را تحت تملک خود قرار داد و اجازه داد که این اپلیکیشن در کنار فیس بوک مسنجر به صورت مستقل باقی بماند. فیس بوک مسنجر در حال نزدیک شدن به واتس اپ است و در آینده بدون داشتن حساب کاربری فیس بوک هم قابل استفاده خواهد بود.

به زودی امکان استفاده از فیس بوک مسنجر بدون حساب کاربری فیس بوک ممکن خواهد بود.

فیس بوک سال گذشته واتس اپ را تحت تملک خود قرار داد و اجازه داد که این اپلیکیشن در کنار فیس بوک مسنجر به صورت مستقل باقی بماند. فیس بوک مسنجر در حال نزدیک شدن به واتس اپ است و در آینده بدون داشتن حساب کاربری فیس بوک هم قابل استفاده خواهد بود.

فیس بوک مسنجر مانند واتس اپ کار می کند: آن یک اپلیکیشن مستقل است که کاربران با آن پیام های کوناه، عکس و ویدئو را برای دوستان خود ارسال می کنند. همچنین در حال حاضر تماس های صوتی Voice-over-IP هم از طریق فیس بوک مسنجر و هم از طریق واتس اپ امکان پذیر است.

البته برای استفاده از فیس بوک مسنجر تا کنون داشتن یک حساب کاربری الزامی بود، بر خلاف واتس اپ که تنها داشتن یک شماره تلفن برای استفاده از آن کفایت می کند. در آینده در این بخش تغییراتی ایجاد می شود. فیس بوک امکان استفاده از مسنجر خود را بدون داشتن یک حساب کاربری میسر کرده است، البته در حال حاضر فقط در کانادا، آمریکا، پرو و ونزوئلا این امکان وجود دارد.

به محض اینکه این ویژگی در تمام دنیا در دسترس باشد، فیس بوک مسنجر با واتس اپ یکسان می شود و سپس این سوال پیش می آید که فیس بوک برای این دو اپلیکیشن جداگانه چه تصمیمی خواهد گرفت. قابل تصور است که فیس بوک برای توسعه فیس بوک مسنجر این دو اپلیکیشن را در یکدیگر ادغام کند.

.

منبع: giga


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر