;
coinex

کاربران آیفون T-Mobile با ریستارت و بلو اسکرین مواجه شده اند

کاربران آیفون T-Mobile با ریستارت و بلو اسکرین مواجه شده اند  اگر شما یکی از مشتریان T-Mobile هستید و از گوشی آیفون استفاده می کنید احتمالا در 24 ساعت گذشته مشکلات آزار دهنده ای را تجربه کرده اید. البته باید بدانید که تنها نیستید.

کاربران آیفون T-Mobile با ریستارت و بلو اسکرین مواجه شده اند

اگر شما یکی از مشتریان T-Mobile هستید و از گوشی آیفون استفاده می کنید احتمالا در 24 ساعت گذشته مشکلات آزار دهنده ای را تجربه کرده اید. البته باید بدانید که تنها نیستید.

کاربران T-Mobile خشم خود از اوضاع نابسامان آیفون را، بر سر رسانه های اجتماعی خالی کردند! مشکلات فنی پیش آمده شامل گیر کردن و ریستارت های ناگهانی و خودبخودی است که غالبا با بلو اسکرین (صفحه ی آبی مرگ، blue screen of death) خاتمه می یابد.

واضح است که این صفحه ی آبی مانند همتای خود در ویندوز نیست اما در واقع رنگ آبیِ صفحه نمایش و نهایتا یک ریستارت که با آن همراه است، یادآور خطای مشهور دسکتاپ در رایانه های شخصی می باشد.

با وجود اینکه هنوز علت دقیق این نقص فنی مشخص نشده اما بیشتر در نسخه های آیفون 5S و 6 و 6 پلاس به چشم می خورد که نشان از تاثیر نسخه های 8.1 و 8.3 iOS در این مشکل می باشد.

با وجود اینکه نه اپل و نه T-Mobile هنوز به صورت رسمی راه حلی برای مشکل مذکور ارائه نداده اند اما اپراتور T-Mobile خاطر نشان کرده است که این نقص فنی احتمالا از حافظه ی گوشی نشات می گیرد. همچنین این اپراتور برای بهبود این نقص، پاک کردن پیامک های قدیمی، ریست سخت افزاری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه را پیشنهاد می کند. با این وجود برخی از کاربران پس از خاموش کردن تماس با وای فای، بهبودهایی مشاهده کرده اند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام خسته نباشید برا ایفون دوستم مشکل بلو اسکیرین پیش اومده بعد گفتن مشکل بلو اسکیرینش از بین رفته ولی وقتی روشن میکنیم علامت ایتیونز میاد رو صفحه دوباره خاموش میشه چیکار میشه کرد???تورو خدا جواب بدید راستی گوشی ایفون 5s

    پاسخ

    به نظر می رسه که این مشکل سخت افزاری باشه، باید نگاه کنین پارت نامبرش واسه کدوم کشوره بفرستین همونجا برای تعویض یا تعمیر، بهتره تو ایران باز نشه چون هزینه ای که در یافت می کنن خیلی بیشتر میشه در این صورت

    پاسخ