;
coinex

فیسبوک مسنجر در بعضی کشورهای دیگر نیاز به حساب کاربری فیسبوک ندارد

فیسبوک مسنجر بدون نیاز به حساب کاربری. مسنجر فیسبوک به آرامی در حال گستردش است و کاملاً به یک ابزار قوی برای استفاده ی شخصی و کسب و کار تبدیل شده است. در رقابت با امثال اسکایپ و واتساپ موضوعی که مطرح می باشد این است که محبوبیت سرویس مسنجر فیسبوک بین کاربران در حال افزایش است. دیروز فیسبوک منتشر کرد که به کاربرانش اجازه خواهد داد که بدون آنکه حساب کاربری فیسبوک داشته باشند بتوانند از مسنجر استفاده کنند.

مسنجر فیسبوک به آرامی در حال گستردش است و کاملاً به یک ابزار قوی برای استفاده ی شخصی و کسب و کار تبدیل شده است. در رقابت با امثال اسکایپ و واتساپ موضوعی که مطرح می باشد این است که محبوبیت سرویس مسنجر فیسبوک بین کاربران در حال افزایش است. دیروز فیسبوک منتشر کرد که به کاربرانش اجازه خواهد داد که بدون آنکه حساب کاربری فیسبوک داشته باشند بتوانند از مسنجر استفاده کنند.

فیسبوک برای آسان تر شدن استفاده از مسنجر و بیشتر کردن تعداد کاربرانش و همچنین محبوب کردن مسنجرش، نیاز به حساب کاربری فیسبوک برای استفاده از مسنجر را حذف کرد. طبیعتاً فیسبوک پیرو این کارش تشکرهای بسیاری را در رسانه های اجتماعی توسط بیش از 600 میلیون کاربر را خواهد داشت. این ویژگی فعلاً به کشورهای ایالات متحده، کانادا، ونزوئلا و پرو محدود شده است.

با توجه به اینکه مسنجر به حساب کاربری نیاز ندارد، برای ساختن حساب کاربری به شماره تلفن نیاز می باشد. برای کسانی که تصمیم به استفاده از حساب کاربری فیسوک برای ورود به سیستم دارند به راحتی از امکان چت با دوستان فیسبوک و همچنین امکان دسترسی به پیغام های فیسبوک، استفاده خواهند کرد.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر