;
coinex

فورد: ماشین های بدون سرنشین تا ۵ سال دیگر حقیقی خواهند شد

فورد: ماشین های بدون سرنشین تا ۵ سال دیگر حقیقی خواهند شد  فورد در کنفرانس "Further with Ford" که در پالو آلتو، کالیفرنیا برگزار شد خبر داد که ماشین های بدون سرنشین زودتر از آنچه انتظار داریم خواهند آمد.  دکتر کِن واشنگتن، معاون پژوهشی و مهندسی پیشرفته در شرکت فورد موتور گفت: "ماشین های کاملا مستقل در طول این ۵ سال به واقعیت می پیوندند، البته اگر زودتر این اتفاق نیافتد."

فورد: ماشین های بدون سرنشین تا ۵ سال دیگر حقیقی خواهند شد

فورد در کنفرانس “Further with Ford” که در پالو آلتو، کالیفرنیا برگزار شد خبر داد که ماشین های بدون سرنشین زودتر از آنچه انتظار داریم خواهند آمد.

دکتر کِن واشنگتن، معاون پژوهشی و مهندسی پیشرفته در شرکت فورد موتور گفت: “ماشین های کاملا مستقل در طول این ۵ سال به واقعیت می پیوندند، البته اگر زودتر این اتفاق نیافتد.”

هم چنین اضافه کرد: “ما امروز با افتخار اعلام می کنیم که فورد در حال شکل دادن ماشین های بدون سرنشین از فاز پژوهش و توسعه (R&D) به فاز مهندسی پیشرفته می باشد. فاز پژوهش و توسعه بدین دلیل صورت گرفت که ببینیم آیا این امر امکان پذیر است یا خیر و جواب چیزی جز “بلی” نبود. مهندسی پیشرفته نیز در حال ایجاد کردن نرم افزار و سخت افزار مورد نیاز برای تبدیل آن به واقعیت می باشد.”

در یک پانل یک ساعته از آینده ی اتوماسیون، واشنگتن به همراه دو گوینده ی دیگر،Genevieve Bell  و Jeevan Kalanithi  از 3D Robotics، اینکه وسایل نقلیه ی فورد چگونه از حالت کاملا دستی به حالت اخیرشان که نیمه مستقل می باشد، تغییر کرده اند را با استناد به بهبود هایی مانند سیستم ترمز اتوماتیک، کنترل پارک کردن و کنترل دور زدن تطبیقی، توصیف کردند.

واشنگتن اذعان داشت که لزوما اولین و تنها شرکتی که در حال کار بر روی وسایل نقلیه ی مستقل است نمی باشد، حتی به اینکه در حال حاضر تسلا به عنوان رقیب، در حال فروش وسایل نقلیه با تکنولوژی بدون سرنشین (self-driving ) می باشد نیز اعتراف کرد.

موانع کنونی شامل قوانین ایالتی و فدرال که استفاده از ماشین های بدون سرنشین را بر روی جاده های عمومی منع کرده و همچنین استفاده از نرم افزار بهتر که می تواند تصمیم عابر پیاده را به جای موقعیت آنها در پیاده رو تشخیص دهد، می باشند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر