;
coinex

برنامه خرید شخصی مونا پرده برداری شد

برنامه خرید شخصی مونا یک بازار و تجارت جدیدی نیست و در حال حاضر تعدادی برنامه موجود و در دسترس هستند که محصولات جدید را توصیه و یا گرایشات محبوب را برجسته می کنند. با این حال مونا برای استفاده شما کار می کند، آنچه که شرکت آن را "ماموریت" می نامد.

تیم کوچکی از کارکنان سابق آمازون یک برنامه تلفن هوشمند جدید به نام مونا ایجاد کرده اند که بدین منظور طراحی شده است تا برای کاربران یک خرید شخصی را در جیب یا کیف دستی خود فراهم آورند.

برنامه خرید شخصی مونا یک بازار و تجارت جدیدی نیست و در حال حاضر تعدادی برنامه موجود و در دسترس هستند که محصولات جدید را توصیه و یا گرایشات محبوب را برجسته می کنند. با این حال مونا برای استفاده شما کار می کند، آنچه که شرکت آن را “ماموریت” می نامد.

“ماموریت” توسط برنامه خرید شخصی مونا برای پیگیری کردن آن دسته از معاملات و تبلیغاتی که توسط کاربر تعیین شده است، ورود به آرایه ای از معیارهای مبتنی بر محصول، سبک قیمت و موارد بیشتر استفاده می شود.

به عنوان مثال، برای آن دسته از طراحان باهوش کیف دستی جستجو کرده و یا هنگامی که قیمت کفش خاصی با موجودی شما مطابقت داشته باشد هشدار می دهد. شرکتی که در پشت مونا قرار دارد سال گذشته توسط Orkun Atik که قبلا در جایگاه مدیریت ارشد محصولات در آمازون بود، آغاز به کار کرد. در وب سایت مونا آمده است:

“سبک شما، اندازه شما، مارک های مورد استفاده شما، بودجه شما. مونا برایتان اقلامی که مطابق و متناسب شما و علاقه شماست به ارمغان می آورد. عوامل مختلف با هم کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که هر یک از آیتم ها برای شما بهترین است.

یک ماموریت برای هدف خاص خرید شما شروع می شود و مونا دقیقا شما را به چیزهایی که دنبال آن هستید هدایت می کند. او به طور مداوم موارد را، به طور اختصاصی برای شما و اهداف منحصر شما جستجو و پیگیری خواهد کرد.”

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه جدید خریداران شخصی مونا به وب سایت رسمی شرکت مراجعه کرده و برای دسترسی سریع ثبت نام نمایید.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر