;
coinex

CES 2015: تجربه جدید تماشا با تلویزیون جدید SUHD سامسونگ

تلویزیون جدید SUHD سامسونگ  سامسونگ فناوری جدید صفحه نمایش خود را در لاس وگاس معرفی کرده است  لاس وگاس، 5 ژانویه 2015؛ شرکت سامسونگ الکترونیک (Samsung Electronics) در حین نمایش الکترونیک برای کاربران (CES 2015) در لاس وگاس، سری جدید تلویزیون هایش را برای سال 2015 معرفی کرده است. تماشاگران می توانند در سال جاری از تجربه تماشای جدیدی بهره مند شوند که فراتر از مواردی همچون کُنتراست، روشنایی و تعداد رنگ ها است که با فناوری های روز دنیا تا کنون ممکن بوده است.

تلویزیون جدید SUHD سامسونگ

لاس وگاس، 5 ژانویه 2015؛ سامسونگ فناوری جدید صفحه نمایش خود را در لاس وگاس معرفی کرده است.

شرکت سامسونگ الکترونیک (Samsung Electronics) در حین نمایش الکترونیک برای کاربران (CES 2015) در لاس وگاس، سری جدید تلویزیون هایش را برای سال 2015 معرفی کرده است. تماشاگران می توانند در سال جاری از تجربه تماشای جدیدی بهره مند شوند که فراتر از مواردی همچون کُنتراست، روشنایی و تعداد رنگ ها است که با فناوری های روز دنیا تا کنون ممکن بوده است. به این ترتیب سامسونگ در عصر UHD نقطه عطف جدیدی را ایجاد می کند. تلویزیون SUHD نماد فناوری صفحه نمایش خاص و سازگار با محیط زیست سامسونگ است که با طراحی ابزار جدیدی برای ویرایش تصاویر ترکیب شده اند. به خصوص بر روی صفحه نمایش تلویزیون های منحنی سامسونگ تجربه تماشای پر شور و هیجانی ایجاد می شود که طبیعی تر از آن ممکن نیست. به لطف پلت فرم جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ که بر پایه سیستم عامل تایزن Tizen ساخته شده است، تماشاگران می توانند اکنون به محتویات دلخواه خود از اینترنت و دستگاه های دیگر آسان تر دسترسی پیدا کنند و به این ترتیب حق انتخاب بیشتری نیز خواهند داشت.

به عنوان پیشرو چندین و چند ساله در بازار تلویزیون، سامسونگ طیف وسیعی از نوآوری ها را در کارنامه خود جا داده است- HS Kim رئیس بخش تجاری صفحه نمایش سامسونگ در این رابطه می گوید که این موفقیت ها برای ما انگیزه ای است که مرزها را بشکنیم و برای مشتریان همواره تجربه و امکانات جدیدی را ایجاد کنیم. تلویزیون SUHD قدم دیگری در مسیر ماموریت در اختیار گذاشتن بهترین تجربه تماشا برای مشتریان است، بدون توجه به اینکه این تصاویر از چه منبعی به گیرنده ارسال می شود.

به عنوان پیشرو چندین و چند ساله در بازار تلویزیون، سامسونگ طیف وسیعی از نوآوری ها را در کارنامه خود جا داده است- HS Kim رئیس بخش تجاری صفحه نمایش سامسونگ در این رابطه می گوید که این موفقیت ها برای ما انگیزه ای است که مرزها را بشکنیم و برای مشتریان همواره تجربه و امکانات جدیدی را ایجاد کنیم. تلویزیون SUHD قدم دیگری در مسیر ماموریت در اختیار گذاشتن بهترین تجربه تماشا برای مشتریان است، بدون توجه به اینکه این تصاویر از چه منبعی به گیرنده ارسال می شود.

هدف، ارائه با کیفیت ترین تصاویر است

در تلویزیون های SUHD سامسونگ از فناوری نانو کریستال استفاده می شود که توسط سامسونگ طراحی شده است. در این فناوری نانوکریستال ها رنگ های مختلف را انتقال می دهند. نتیجه این امر واحد رنگ و راندمان نور بالاتر است. تماشاگران از رنگ های طبیعی تر بهره مند می شوند – امکانات ایجاد رنگ، 64 برابر تلویزیون های معمولی است. یک پردازنده جدید تصویر با نام SUHD Re-Mastering Engine بالاترین کُنتراست و سطح سیاه و سفید عمیق تری ارائه می دهد و تصاویری ایجاد می کند که 2.5 برابر روشن تر از تصاویری هستند که تا کنون با تلویزیون های معمولی ممکن بوده است.

شراکت جدید سامسونگ با Hollywood Studio 20th Century Fox این امکان را ایجاد می کند تا محتویاتی ارائه شوند که برای امکانات جدید فناوری تلویزیون SUHD بهینه شده اند. از طریق همکاری با آزمایشگاه نوآوری های فاکس صحنه های مختلفی از فیلم Exodus ساخت Ridley Scott بازسازی شدند.

تلویزیون SUHD سامسونگ بیش از هر چیز بر سازگاری این فناوری با محیط زیست همراه با بهره وری بالا از انرژی و طول عمر بالا تاکید دارد.

این تلویزیون باصرفه و همزمان از هر نظر به شکل شگفت انگیزی زیبا است

با عرضه تلویزیون های منحنی در سال 2013، سامسونگ تجربه سرگرمی را در اتاق نشیمن خانه ها به وضوح بهبود داده است – تماشاگران از تصاویر نرم و بزرگتر شگفت زده بودند. متخصصان و رسانه های مرتبط هم تاثیر مثبت صفحه منحنی را تایید می کردند- هنر و معماری روز دنیا نقش قیم را برای این طراحی مینیمالیستیک ایفا می کنند که در آن تنها عناصر اصلی حفظ و به کار گرفته شده است.

پرچمدار تلویزیون های منحنی سامسونگ در سال 2015، مدل SUHD TV JS 9500 دارای قابی است که به سمت داخل تمایل دارد و به این دلیل هنگامی که به دیوار نصب می شود مانند یک اثر هنری زیبا به نظر می رسد. در دیگر مدل ها، بدنه پشتی به شکل ردیفی از لایه های پشت سر هم ساخته شده است – این طراحی جدید از هر زاویه ای زیبا به نظر می رسد.

پرچمدار تلویزیون های منحنی سامسونگ در سال 2015، مدل SUHD TV JS 9500 دارای قابی است که به سمت داخل تمایل دارد و به این دلیل هنگامی که به دیوار نصب می شود مانند یک اثر هنری زیبا به نظر می رسد. در دیگر مدل ها، بدنه پشتی به شکل ردیفی از لایه های پشت سر هم ساخته شده است - این طراحی جدید از هر زاویه ای زیبا به نظر می رسد.

.

آغازی جدید در دنیای تلویزیون های هوشمند با تایزن

در مدل های 2015 تمام تلویزیون های سامسونگ با سیستم عامل تایزن کار می کنند – یک سیستم عامل که از تمام منابع و استاندارد های وب روز دنیا پشتیبانی می کند. تایزن به تماشاگران تنها کاربرد های جدید یک تلویزیون هوشمند را ارئه نمی دهد، بلکه کاربرد تلویزیون هوشمند را ساده تر می کند و ارتباط آنرا با منبع محتویات و دستگاه های بیشتری مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها امکان پذیر می کند.

بررسی اجمالی مزایای تایزن

• بخش کنترل جدید یا سامسونگ اسمارت هاب اکنون کاربرد روانتری دارد. تماشاگر میتواند در چند قدم از طریق یک صفحه نمایش به تمام محتویات دسترسی پیدا کند و آنجا می تواند محتویات و پیشنهاد ها را پیدا کند. به این ترتیب میشود از یک برنامه دلخواه به یک فعالیت در حال جریان مانند ضبط یک برنامه و یا بلو رِی تعویض کرد.

• تماشاگران می توانند با سیستم ارتباط سریع Quick Connect با فشار یک دکمه از گوشی هوشمند خود محتویات دلخواهشان را روی صفحه تلویزیون بفرستند. این ارتباط با استفاده بهینه انرژی از طریق فناوری بلوتوث با انرژی پایین Bluetooth Low Energy Technology (BLED) برقرار و انتقال محتویات از تلویزیون به گوشی به همین ترتیب بدون تنظیمات پیچیده انجام می شود.

• تلویزیون های هوشمند سامسونگ می توانند محتویات UHD ارائه دهندگان منتخب وب مانند شرکت های آمریکایی Direct، M-GO، Comcast و Amazon را اجرا کنند. سامسونگ در ارتباط با Samsung UHD Video Pack سرویس جدید دانلود UHD را در سال 2015 معرفی می کند که ماحصل همکاری با M-GO، (سرویسی جهت ارائه ویدئو های درخواستی) از Technicolor و DreamWorks Animation است. در حین دانلود محتویات بر روی هارد دیسک خارجی استانداردهای SCSA یا همان Secure Content Storage Association به کار گرفته می شود.

• سرویس Sports Live سامسونگ به تماشاگران امکان مشاهده رویدادهای ورزشی و دنبال کردن نتایج بازی های دیگر را به طور همزمان و زنده روی صفحه تلویزیون می دهد. طیف وسیعی از بازی ها بدون نیاز به کنسول بازیِ اضافه، سرگرمی های بیشتری را ارئه می دهد. به منظور ارائه این سرویس، سامسونگ با ارائه دهندگان بازی، قرارداد های جدیدی جهت مشارکت جهانی بسته است.

• از طریق میلک ویدئو Milk Video، سامسونگ گزیده ای از محبوب ترین و جالب ترین کلیپ های اینترنتی را در دسترس مشتریانش قرار می دهد. علاوه بر این، تماشاگران می توانند از طریق Milk TV به محتویات منتخب درجه یک از 50 عدد از شرکا سامسونگ دسترسی پیدا کنند.

• با کمک تلویزیون هوشمند سامسونگ، کاربران روز خود را بهتر آغاز می کنند. عملکرد “Briefing on TV” کاربر را بیدار می کند و مهم ترین اطلاعات تقویم کاری و گزارش هوا را از یک دستگاه هوشمند متصل به تلویزیون، روی صفحه نمایش بزرگ در اختیار کاربر می گذارد.

• با استفاده از تایزن، تلویزیون های هوشمند سامسونگ به سرعت بخشی از یک اکو سیستم در حال رشد می شوند که شرکت های شریک زیادی را در بر می گیرد. به علاوه تایزن با دستگاه های زیاد دیگری هم سازگاری دارد و تلویزیون هوشمند سامسونگ را در آینده به مرکز خانه هوشمند تبدیل می کند.

مشتریان می توانند تلویزیون دلخواه خود را از بین سری تلویزیون های هوشمند درجه یک سامسونگ SUHD یعنی JS9500، JS9000 و JS8500 با صفحه نمایش در 9 اندازه مختلف از 48 تا 88 اینچ، انتخاب کنند.

مشتریان می توانند تلویزیون دلخواه خود را از بین سری تلویزیون های هوشمند درجه یک سامسونگ SUHD یعنی JS9500، JS9000 و JS8500 با صفحه نمایش در 9 اندازه مختلف از 48 تا 88 اینچ، انتخاب کنند.    البته باید در نظر گرفت که امکان تغییر نام نهایی این مدل ها در بازار کشور های مختلف وجود دارد. همچنین ممکن است تمام مدل ها در تمام فروشگاه ها در دسترس نباشد.

البته باید در نظر گرفت که امکان تغییر نام نهایی این مدل ها در بازار کشور های مختلف وجود دارد. همچنین ممکن است تمام مدل ها در تمام فروشگاه ها در دسترس نباشد.

حال به نظر شما چه زمانی این تلویزیون هوشمند به ایران خواهد آمد و آیا نام آن تغییر خواهد کرد؟ می توانید نظر خود در این رابطه را برای ما بازگو نمایید.

.

منبع: samsung


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر