;
coinex

ویژگی ردیابی چهره در ویندوز 10 موبایل با استفاده از دوربین جلو

ویژگی ردیابی چهره در ویندوز 10 موبایل با استفاده از دوربین جلو  با توجه به گزارش هایی که امروز منتشر شد، آخرین نسخه از ساخت دوربین جلو برای ویندوز 10 موبایل، 5.38.2004، با پشتیبانی از ردیابی چهره همراه است. این ویژگی باعث می شود هنگامی که دوربین روی چهره متمرکز شد آن را شناسایی کند، و آن را در داخل یک قاب ثابت نگه دارد.

ویژگی ردیابی چهره در ویندوز 10 موبایل با استفاده از دوربین جلو

با توجه به گزارش هایی که امروز منتشر شد، آخرین نسخه از ساخت دوربین جلو برای ویندوز 10 موبایل، 5.38.2004، با پشتیبانی از ردیابی چهره همراه است. این ویژگی باعث می شود هنگامی که دوربین روی چهره متمرکز شد آن را شناسایی کند، و آن را در داخل یک قاب ثابت نگه دارد. این ویژگی کمک کمک می کند سوژه حتی زمانی که در حال حرکت است در فوکوس ثابت باشد. در همان زمان، آیکون دوربین به روز شده تا برنامه دوربین ساده تر به کشف چهره بپردازد.

دیروز، فون آرنا به مخاطبانش گفت که به نظر می رسد آخرین پیش نمایش فنی از ویندوز 10 موبایل شامل یک برنامه محلی باشد که اجازه می دهد کاربران هر دو طرف یک تماس تلفنی را ضبط کنند. با احتساب این موضوع که مایکروسافت در رابطه با خرید سرویس ها و دستگاه های نوکیا مواردی را حذف کرده، این غول نرم افزاری به شدت بر روی تعدادی از ویژگی های جدید در ویندوز 10 موبایل کار می کند.

ویندوز 10 در 29 ژانویه راه اندازی خواهد شد، اگر چه نسخه موبایل این سیستم عامل تا سپتامبر منتشر نمی شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر