;
coinex

سیسکو قصد خرید شرکت OpenDNS را دارد

سیسکو قصد خرید شرکت OpenDNS را دارد ؛ گفته می شود قیمت پیشنهادی 635 میلیون دلار بوده و این معامله نیز در اولین فصل 2016 نهایی خواهد شد.

سیسکو قصد خرید شرکت OpenDNS را دارد ؛ گفته می شود قیمت پیشنهادی 635 میلیون دلار بوده و این معامله نیز در اولین فصل 2016 نهایی خواهد شد.

کمپانی سیسکو سیستم در روز سه شنبه اعلام کرد که قصد خرید شرکت OpenDNS که به صورت خصوصی گردانیده می شود و در زمینه امنیت شبکه فعالیت دارد را به مبلغی معادل 635 میلیون دلار خریداری نماید و این اقدام، آخرین حرکت آن ها در راستای بهبود تجارت امنیتی خود، تا بدین جا می باشد.

این غول شبکه ایِ سیلیکون ولی انتظار دارد که این معامله را در انتهای اولین فصل مالی خود – که در اکتبر به پایان می رسد – کامل نماید. این معامله بر اساس پول نقد و سهام جایزه به همراه حفظ انگیزه برای OpenDNS همراه خواهد بود.

OpenDNS که در سان فرانسیسکو واقع شده است، از شرکت ها، مدارس و خانواده ها در برابر حمله ها و بد افزارها (Malware) و از طریق سرویس های امنیتی مبتنی بر ابر، محافظت می نماید. این کسب و کار آن ها با گروه تجاری امنیت سیسکو در هم می آمیزد.

شرکت به این موضوع اشاره کرد که می خواهد دید، هوش پیشگویانه تهدید ها و پلت فرم ابری OpenDNS را با قابلیت های امنیتی پیشرفته سیسکو، ترکیب نماید.

سال گذشته، سیسکو شرکت Sourcefire که در زمینه امنیت سایبری فعالیت می کرد را به مبلغ 2.7 میلیارد دلار، و همچنین شرکت ThreatGrid که در زمینه تکنولوژی بد افزار فعالیت می کرد را به تصاحب خود در آورد. این تجارت در حوزه امنیت نمایشگرِ 4.3 درصد از کل درآمد شرکت در سال 2014 بود.

.

منبع: wsj


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر