;
coinex

HTC Desire EYE از AT&T باید از امروز به اندروید لالی پاپ بروزرسانی شود

در حالیکه HTC Desire EYE بروز رسانی اندروید لالی پاپ خود را در خارج از ایالت متحده دریافت کرده، با این حال نسخه ی گوشی ها که AT&T در حال فروش آنها می باشد هنوز در حال اجرای اندروید کیت کت می باشند. خوشبختانه HTC  و AT&T در حال حاضر برای بروزرسانی گوشی ها آماده می باشند.

در حالیکه HTC Desire EYE بروز رسانی اندروید لالی پاپ خود را در خارج از ایالت متحده دریافت کرده، با این حال نسخه ی گوشی ها که AT&T در حال فروش آنها می باشد هنوز در حال اجرای اندروید کیت کت می باشند. خوشبختانه HTC  و AT&T در حال حاضر برای بروزرسانی گوشی ها آماده می باشند.

به گفته ی Mo Versi نایب رئیس مدیریت محصول HTC، گوشی HTC Desire EYE از AT&T باید از امروز ۳۰ ژوئن بروزرسانی شود. به خاطر بسپارید که این بروزرسانی اندروید ۵ را برای گوشی ها به ارمغان می آورد و نه اندروید ۵.۱، اما هنوز هم می خواهد تغییرات مختلف و پیشرفت هایی را شامل شود. (زیرا تفاوت های زیادی بین کیت کت و لالی پاپ وجود دارد).

در حال حاضر بروزرسانی به نظر در دسترس نمی باشد، اما بعضی از صاحبان گوشی AT&T Desire EYE احتمالا آن را قبل از پایان روز دریافت می کنند.

AT&T در حال فروش HTC Desire EYE به قیمت ۲۹.۹۹ دلار با قرارداد و ۳۵۸.۹۹ دلار بدون قرارداد می باشد. EYE اولین گوشی هوشمند HTC می باشد که با دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، یکی در جلو و دیگری در عقب، آمده است که هر دوی آنها با فلاش های LED همراه می باشند. در کنار این ها، Desire EYE دارای ویژگی هایی از قبیل صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی، یک پردازنده ی چهار هسته ای اسنپ دراگون 801، رم ۲ گیگا بایتی، ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی قابل ارتقا و باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد.

.

گالری HTC Desire EYE

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر