;
coinex

کنفرانس مطبوعاتی گیمزکام ایکس باکس برای ۴ ام آگوست تنظیم شده است

کنفرانس مطبوعاتی گیمزکام ایکس باکس  مایکروسافت بعضی از برنامه هایش را برای کنفرانس بازی E3 در این ماه به منظور نگه داشتن بعضی از بازی ها برای ظهور در نماشگاه گیمزکام آلمان به تعویق انداخته است، و در حال حاضر شرکت اعلام کرده که کنفرانس مطبوعاتی اش برای رویداد واقع در شهر کلن آلمان در ۴ ام آگوست روز سه شنبه ساعت ۴ بعد از ظهر صورت می گیرد.

کنفرانس مطبوعاتی گیمزکام ایکس باکس

مایکروسافت بعضی از برنامه هایش را برای کنفرانس بازی E3 در این ماه به منظور نگه داشتن بعضی از بازی ها برای ظهور در نماشگاه گیمزکام آلمان به تعویق انداخته است، و در حال حاضر شرکت اعلام کرده که کنفرانس مطبوعاتی اش برای رویداد واقع در شهر کلن آلمان در ۴ ام آگوست روز سه شنبه ساعت ۴ بعد از ظهر صورت می گیرد.

به گفته ی پستی در وب سایت رسمی ایکس باکس، این کنفرانس مطبوعاتی برای بازی های منحصر به ایکس باکس مانند “Crackdown” ،”Quantum Break”  و “Scalebound” نمایش داده خواهد شد. مایکروسافت همچنین ادعا می کند که خبر های هیجان انگیزی را در این مراسم که ساعت ۱۰ صبح به وقت شرق ایالت متحده صورت می گیرد، به اشتراک خواهد گذاشت.

علاوه بر کنفرانس مطبوعاتی، غرفه ی مایکروسافت هم در این رویداد از ۵ ام تا ۱۰ ام آگوست باز خواهد شد همچنین روز اول هم برای شرکت کنندگان در رسانه رزرو می شود. شرکت می گوید”Halo5: Guardians” ، “Forza Motorsport”  و “Rise of the Tomb Raider” یا به صورت نمایش قابل پخش و یا به صورت ویدئویی که در تئاتر نمایش داده می شود، در دسترس خواهد بود.

تصمیم مایکروسافت برای به نمایش گذاشتن بعضی از بازی های شناخته شده انحصاریش در گیمزکام که پس از رقیبش، سونی، آمده است بیان می کند که در این مراسم بر خلاف سال گذشته که در کنفرانس مشارکت داشت، کنفرانس مطبوعاتی نخواهد داشت. در عوض، سونی گفته است که برای ارتقای بازی هایش در طول کنفرانس مطبوعاتی برای ۲۷ ام اکتبر برنامه ریزی می کند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر