;
coinex

مایکروسافت یک سرفیس پرو 3 ارزان تر منتشر کرد

سرفیس پرو 3 ارزان تر  مایکروسافت 6 مدل از تبلت های سرفیس پرو 3 خود را معرفی کرده است. این دستگاه جدید یک پردازنده 1.7 گیگاهرتزی Core i7 و 8 گیگابایت رم را، درست همانند بزرگ تر خود، پشتیبانی می کند اما در حافظه داخلی اش کمی مضایقه کرده است. مدل قدیمی تر i7 از حافظه های داخلی 256 یا 512 گیگابایت بهره مند بودند در حالی که این مدل جدید با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

سرفیس پرو 3 ارزان تر

مایکروسافت 6 مدل از تبلت های سرفیس پرو 3 خود را معرفی کرده است. این دستگاه جدید یک پردازنده 1.7 گیگاهرتزی Core i7 و 8 گیگابایت رم را، درست همانند بزرگ تر خود، پشتیبانی می کند اما در حافظه داخلی اش کمی مضایقه کرده است. مدل قدیمی تر i7 از حافظه های داخلی 256 یا 512 گیگابایت بهره مند بودند در حالی که این مدل جدید با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. خوشبختانه این کاهش ظرفیت در حافظه داخلی باعث شده است که قیمت این محصول نیز کاهش یابد. نسخه 128 گیگابایتیِ i7 سرفیس پرو 3 قیمتی معادل نسخه 256 گیگابایتیِ Core i5 داشته و 1299 دلار خواهد بود.

یک سال است که از عرضه سرفیس پرو 3 می گذرد و این مدل جدید می تواند پیشنهاد ارزان تری از جانب مایکروسافت، قبل از عرضه سرفیس پرو 4 که منتظر ورود به صحنه است، باشد. اما از نظر زمان بندی – که درست قبل از سپتامبر (قبل از شهریور) می باشد – بدین معنی است که مایکروسافت می خواهد کاربران بالقوه سرفیس خود را تا قبل از باز شدن مدارس افزایش دهد.

در همین زمان، شرکت به روز رسانی LTE مدل های سرفیس 3 در آلمان و انگلستان در این هفته را اعلام کرد. مایکروسافت همچنین اذعان داشت که این دستگاه ها که دو هفته پیش و برای اولین بار در ژاپن به فروش گذاشته شده اند، در هفته آینده در آمریکا نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر