;
coinex

بنا به گزارش ها، Z3 سامسونگ به عنوان گوشی هوشمند بعدی سیستم عامل تایزن تایید شد

Z3 سامسونگ به عنوان گوشی هوشمند بعدی سیستم عامل تایزن  اوایل این هفته، ما شنیدیم که سامسونگ امسال "چندین" گوشی تایزن منتشر خواهد کرد - احتمالا به خاطر اینکه Z1 که اولین گوشی تجاری در دسترس شرکت با اجرای سیستم عامل تایزن می باشد (تصویر بالا)، فروش نسبتا خوبی در بازارهای معدودی که در آن بوده، داشته است.

Z3 سامسونگ به عنوان گوشی هوشمند بعدی سیستم عامل تایزن

اوایل این هفته، ما شنیدیم که سامسونگ امسال “چندین” گوشی تایزن منتشر خواهد کرد – احتمالا به خاطر اینکه Z1 که اولین گوشی تجاری در دسترس شرکت با اجرای سیستم عامل تایزن می باشد (تصویر بالا)، فروش نسبتا خوبی در بازارهای معدودی که در آن بوده، داشته است.

در حالی که سامسونگ جزئیات گوشی های تایزن آینده خود را نگفته است، SamMobile گزارش می دهد که گوشی هوشمند بعدی بر پایه سیستم عامل جدید استوار است و نام آن سامسونگ Z3 خواهد بود. این اولین بار نیست که ما درباره این دستگاه می شنویم، اما در حال حاضر شماره مدل آن را (SM-Z300H) می دانیم، و SamMobile می گوید اینسایدرهایش می توانند تایید کنند که Z3، گوشی هوشمند بعدی سیستم عامل تایزن می باشد.

ویژگی های Z3، تایید نشده است. با این حال، شایعه شده که این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش 5 اینچی، سیستم عامل تایزن3.0 ، پردازنده 410 اسنپدراگون چهار هسته ای ، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ارائه خواهد داشت. یک دوربین 5MP عقب، 2MP دوربین جلو و یک باتری 2000 میلی آمپر ساعت نیز ممکن است گنجانده شود.

دقیقا روشن نیست که چه زمانی سامسونگ Z3 منتشر خواهد شد، اما به نظر می رسد خیلی زود اخبار بیشتری در مورد این گوشی بشنویم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر