;
coinex

کاربران گزارش داده اند اندروید لالی پاپ مشکل تخلیه باتری دارد

کاربران گزارش داده اند اندروید لالی پاپ مشکل تخلیه باتری دارد . اندروید گوگل هیچ گاه در ارتباط با محافظه کاری در برابر منابع، به شهرت نرسیده است. این سیستم عامل تا به حال تعداد انگشت شماری مسائل مربوط به تخلیه باتری و حافظه در طول مدت ارائه اش داشته است. با لالی پاپ، کاربران به دنبال سیستمی مجلل و شفاف بدون مسائل و مشکلات عمده بودند، اما، متاسفانه، این دو مشکل در مسیر آن وجود داشته است.

کاربران گزارش داده اند اندروید لالی پاپ مشکل تخلیه باتری دارد . اندروید گوگل هیچ گاه در ارتباط با محافظه کاری در برابر منابع، به شهرت نرسیده است. این سیستم عامل تا به حال تعداد انگشت شماری مسائل مربوط به تخلیه باتری و حافظه در طول مدت ارائه اش داشته است. با لالی پاپ، کاربران به دنبال سیستمی مجلل و شفاف بدون مسائل و مشکلات عمده بودند، اما، متاسفانه، این دو مشکل در مسیر آن وجود داشته است.

در حالی که به نظر می رسد، توجه به سمت مسئله جلوگیری از نشت حافظه معطوف شده است، تعداد زیادی از کاربران تجربه تخلیه باتری را حاد تر می دانند . در ردیاب مشکل اندروید (Android Issue Tracker)، پرداختن به این موضوع از ماه آوریل باز شده است و در حال حاضر حدود 600 نظر بر روی آن وجود دارد. ظاهرا، برخی برنامه هایی که از داده تلفن همراه استفاده می کنند اغلب زمانی که در حال دانلود هستند مخابره را قطع نمی کنند. این امر منجر به برخی حالات بسیار ناخوشایند می شود، مانند اینکه گوشی 63 درصد از شارژ باتری را ظرف 8 ساعت که حتی توسط مالک آن استفاده نمی شود، از دست می دهد.

کاربرانی که در حال حاضر از نسخه پیش نمایش اندروید M استفاده می کنند نیز گزارش داده اند در حال حاضر این مشکلات وجود دارد، ممکن است به این معنی باشد که گوگل اولویت کمی برای این موضوع قائل است (ما نمی توانیم فرض کنیم که از این مشکلات خبر ندارد). اکنون، تنها راه برای جلوگیری از تخلیه باتری این است که اتصال به شبکه Wi-Fi، یا داده تلفن همراه را زمانی که از آن استفاده نمی کنید خاموش نمایید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر