;
coinex

مزایای آیفون 6S ؛ سرعت بیشتر در وب و عمر باتری بهتر

مزایای آیفون 6S ؛ با توجه به یک گزارش جدید، آیفون بعدی اپل می تواند اتصال سریع تر به وب و عمر بهتری برای باتری ارائه دهد و همه این ها به لطف یک مولفه می باشد.

مزایای آیفون 6S ؛ با توجه به یک گزارش جدید، آیفون بعدی اپل می تواند اتصال سریع تر به وب و عمر بهتری برای باتری ارائه دهد و همه این ها به لطف یک مولفه می باشد.

9to5Mac، با استناد به کسی که ادعا می کند از تصمیمات اپل خبر دارد، گزارش می دهد: این گوشی، که شایعه شده آیفون 6S نام گرفته است، با تراشه توسعه یافته کوالکام معروف به MDM9635M راه اندازی خواهد شد. این تراشه، توسط کوالکام در سال 2013 معرفی شد اما تا سال گذشته به تولیدات وارد نشده بود. قابلیت انطباق با سرعت دانلود 300Mbps  تئوری در شبکه های LTE است و این رقم، دو برابر سرعت 150Mbps در دسترس برای آیفون 6 و آیفون 6 پلاس.

آیفون یکی از اجزای مهم در کسب و کار عظیم اپل است. در طول گزارش فصل گذشته که 28 مارس پایان یافت، اپل نشان داد که 61.2 میلیون آیفون در سراسر جهان به فروش رسیده و 40.3 میلیادر دلار تولید درآمد کرده است. این اعداد و ارقام به ترتیب 40 و 55 درصد بیشتر شده اند. ئدر کل اپل 58 میلیارد دلار درآمد در طول این دوره تولید کرده است. اپل هر سال آیفون جدیدی منتشر می کند و در هر انتشار پی در پی مشخصات بهبود یافته ای ارائه می دهد و در برخی موارد، طرح های جدیدی منتشر می شود. این تمایل راه اندازی نیز باعث افزایش تعداد فروش آیفون می شود.

شایعات نشان می دهد آخرین آیفون یعنی 6S، در پاییز، حدودا همان زمان که سیستم عامل تلفن همراه iOS 9 اپل در سراسر جهان در دسترس قرار می گیرد، راه اندازی خواهد شد. گزارشی که در ماه ژوئن ظاهر شد گفت به نظر می رسد که طراحی آیفون 6S شبیه به آیفون 6 و آی فون 6 پلاس است، اما به دلیل یک باتری بزرگتر می تواند کمی ضخیم تر باشد . همچنین بنا به گزارش ها این گوشی با پردازنده جدید که احتمالا با نام A9 شناخته شده است منتشر خواهد شد و همان اندازه صفحه نمایش – 4.7 اینچ و 5.5 اینچ – در مدل های فعلی شرکت موجود می باشد.

روز سه شنبه، 9to5Mac ادعا کرد که تصاویری از آیفون بعدی به دست آمده است. اگر این تصاویر واقعی باشند، به نظر می رسد دستگاه شایعات قبلی را تایید کرده، دارای طراحی تقریبا یکسان با آیفون 6 و تعداد انگشت شماری پیشرفت داخلی است.

با توجه به 9to5Mac، اضافه کردن تراشه کوالکام LTE به آیفون 6S همچنین می تواند باعث افزایش عمر باتری دستگاه شود و قدرت بازدهی آن نسبت به مدل های قبلی نیز بیشتر گردد. اینکه دقیقا چگونه تراشه می تواند عمر باتری اپل را افزایش دهد مشخص نیست.

با اینکه تراشه بهبود یافته توانایی عرضه سرعت دانلود سریع تر را دارد، این بدان معنا نیست که کاربران واقعا به چنین سرعتی دست پیدا می کنند. مهم نیست که این تراشه در یک گوشی ساخته شده است و سرعت دانلود بر اساس سرعت ارائه شده توسط حامل مربوطه اداره می شود. در ایالات متحده، به سختی سرعت دانلود به 300Mbps می رسد (اگر تا کنون دسترس پذیر باشد) ، هر چند از لحاظ فنی در رده 6 شبکه LTE امکان پذیر بوده و تراشه کوالکام می تواند به آن اتصال یابد.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر