;
coinex

گلکسی A8 سامسونگ در کره جنوبی و در یک بروشور خودنمایی کرد

گلکسی A8 سامسونگ در کره جنوبی  گلکسی A8 سامسونگ هنوز به درجه وضعیت رسمی نرسیده است، اما خیلی فاصله ای با رسمی شدن ندارد. یکی از خوانندگان وب سایت gsmarena در مورد این تلفن غیر رسمی در یک بروشور اشاره کرده و برای آن ها نیز این مطالب را فرستاده است. این مشخصات تایید شده شامل این موارد می باشد: ضخامت 5.9mm ، دوربین 16MP و مانند گلکسی S6 روزنه F / 1.9 دارد (هیچ خبری راجع به وضوح تصویر نیست)

گلکسی A8 سامسونگ در کره جنوبی

گلکسی A8 سامسونگ هنوز به درجه وضعیت رسمی نرسیده است، اما خیلی فاصله ای با رسمی شدن ندارد. یکی از خوانندگان وب سایت gsmarena در مورد این تلفن غیر رسمی در یک بروشور اشاره کرده و برای آن ها نیز این مطالب را فرستاده است. این مشخصات تایید شده شامل این موارد می باشد: ضخامت 5.9mm ، دوربین 16MP و مانند گلکسی S6 روزنه F / 1.9 دارد (هیچ خبری راجع به وضوح تصویر نیست)

ذکر شده است که صفحه نمایش 143.9mm  که 5.66 اینچ می باشد، و از سوپر AMOLED با رزولوشن 1080p (بنابراین تراکم پیکسلیش 389ppi خواهد بود) بهره می برد. گلکسی A8 با اندروید 5.1 لالی پاپ منتشر خواهد شد که بر روی پردازنده هشت هسته ای (4 x 1.8GHz + 4 x 1.3GHz) خواهد بود. چیپ ست واقعی مشخص نیست، اما گفته ها حاکی بر آن است که با 2GB رم و 32GB  حافظه داخلی قابل ارتقا تا 128GB با کارت حافظه microSD عرضه خواهد شد.

مشخصات اضافی شاملLTE رده 6 با VoLTE ، DMB (کمتر از بقیه به آن اشاره شده است) یک باتری 3050 میلی آمپر ساعتی می باشند. تاریخ راه اندازی و قیمت در بروشور قابل مشاهده نمی باشد. اگر شما می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید به “گلکسی A8 سامسونگ در ویدیویی به بیرون درز کرد” مراجعه فرمایید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر