;
coinex

کاسیو در بازار ساعت های هوشمند ؛ هنوز هم مردم ماشین حساب می خواهند؟

در یک حرکت رو به جلو، کاسیو با نام تجاری جی-شوک در حال پیشروی به بازار ساعت های هوشمند است که یک صنعت جدید با ارتباط عمیق با تجارت گوشی های هوشمند می باشد.

.

چه کسی به یک ماشین حساب نیاز دارد؟

به گفته ی شرکت ژاپنی کامپیوتر کاسیو که در مجله ی وال استریت گزارش شده است، کسب و کار ماشین حساب هنوز هم رونق دارد، طوری که این شرکت معتقد است که هنوز هم اتاقی برای رشد فکر که “بازار های نوظهور” نامیده می شود، دارد.

Kazuhiro Kashio در هفته ی اولی که به عنوان رئیس شرکت بود در یک مصاحبه ای گفت که هنوز هم برای ماشین حساب های علمی در خارج از قلمرو کاسیو بازار بزرگی وجود دارد و بسیاری از مردم آسیا هنوز هم در حال استفاده از آنها و همچنین دیکشنری الکترونیکی می باشند.

Kashio گفت با وجود رشد تقاضا برای گوشی های هوشمند که ویژگی های کامل ماشین حساب علمی و برنامه ی لغت نامه را ارائه می دهد، او می خواهد فروش ماشین حساب های علمی و همچنین لغت نامه های الکترونیکی در قاره ی مذکور را دو برابر کند.

همانطور که در گزارشی در وب سایت بیزینس اشاره شده، کاسیو ریشه هایی عمیق در تجارت ماشین حساب دارد.

برای تقویت این ریشه، کاسیو تیمی از توسعه دهندگان لغت نامه های الکترونیکی را با سازندگان ماشین حساب های علمی ترکیب کرده است.

کاسیو در بازار ساعت های هوشمند

در یک حرکت رو به جلو، کاسیو با نام تجاری جی-شوک در حال پیشروی به بازار ساعت های هوشمند است که یک صنعت جدید با ارتباط عمیق با تجارت گوشی های هوشمند می باشد.

شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ در حال فروش گوشی های هوشمند می باشند.

در یک مقاله ی جدا در مجله ی وال استریت، آقای کاشیو اعلام کرد که ساعت های هوشمند کاسیو یک طراحی قویتر ارائه می دهد که برای پوشیدن آسان تر است و احساس خوبی را روی مچ دست می دهد.

هنگامی که درباره ی رقابت با اپل از او پرسیده شد، توضیح داد که هدف از محصول نهایی این است که مردان را در بازی، در فضای باز و تفریح درگیر کنیم. او همچنین اضافه کرد ساعت هوشمند کاسیو شبیه به مدل های پایین رده ی اپل واچ قیمت گذاری خواهد شد.

کاسیو اوایل مارس سال آینده در هر دو کشور ژاپن و ایالت متحده، شروع به ارائه ی ساعت های هوشمند به بازار خواهد کرد و این در حالی است که اپل واچ اوایل امسال عرضه شده است.

جندین تحقیق از جمله گزارش IHS گفته که انتظار می رود بازار ساعت های هوشمند تا انتهای این دهه به بیش از ۱۰۰ میلیون محموله برسد که این یک رشد نمایی بسیار زیاد از 3.6 میلیون محموله ای است که در سال گذشته عرضه شده است.

.

منبع: stgist


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر