;
coinex

برنده یک پکیج LG G4 و شارژر بی سیم شوید

سایت تِکرادار با همکاری Fonesalesman این شانس را به شما  می دهد تا بتوانید این گوشی هوشمند جدید LG G4 را در دستانتان بگیرید.  اما این فقط یک نسخه معمولی از این گوشی ها نیست – این یک گوشی ارتقا یافته با سیستم شارژ بی سیم است. پس به این ترتیب ما در حال قرعه کشی یک سری از محصولات هستیم که بدون کابل شارژ می شوند و توسط متخصصین شارژ بدون کابل و Fonesalesman ارائه شده اند.

سایت تِکرادار با همکاری Fonesalesman این شانس را به شما  می دهد تا بتوانید این گوشی هوشمند جدید LG G4 را در دستانتان بگیرید.

اما این فقط یک نسخه معمولی از این گوشی ها نیست – این یک گوشی ارتقا یافته با سیستم شارژ بی سیم است. پس به این ترتیب ما در حال قرعه کشی یک سری از محصولات هستیم که بدون کابل شارژ می شوند و توسط متخصصین شارژ بدون کابل و Fonesalesman ارائه شده اند.

به عنوان بخشی از این رقابت شگفت انگیز شما یک G4 SlimPWRpatch کاملا جدید در دست خواهید گرفت که یک گیرنده شارژ بی سیم است که مخصوص LG G4 جدید ساخته شده است.

Fonesalesman یک گیرنده شارژ بی سیم با نصب راحت و آسان ساخته است که متناسب و هماهنگ با کاور پشتی گوشی G4 است و دور از چشم پنهان شده است.

این گیرنده، به عنوان باریکترین گیرنده در بازار هر حجم اضافه شده ای را به حداقل می رساند و حتی می تواند با نسخه این گوشی که پشتی چرمی دارد هم استفاده شود.

همکاری LG G4 و شارژرهای Fonesalesman با طرح طبیعی WoodPuck و +QiStone ترکیب کاملی از مواد طبیعی و به روزترین تکنولوژی بی سیم را ایجاد می کند.

حال دوستانی که در انگلستان زندگی می کنند (یا آشنایانی در آنجا دارند) به لینک منبع مراجع کرده و در فرمی که در پایین صفحه قرار دارد لینک خود را وارد کنند. در صورتی که در انگلستان ساکن نیستید، تیک گزینه اول را بردارید و در صورتی نیز که تمایل به دریافت خبرنامه و همچنین اطلاع از فعالیت هایی که در آن سایت صورت می گیرد، ندارید، تیک دو گزینه دیگر را نیز بردارید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر