;
coinex

نمونه ی استخوان بندی خارجی ارتش به سربازان برای یادگیری تیر اندازی کمک می کند

نمونه ی استخوان بندی خارجی ارتش  سربازان، مهارت تیر اندازی خود را تقویت می کنند، اما یادگیری تخصصی این مهارت مدت زمان زیادی طول می کشد. با این وجود محققان ارتش امریکا توانستند یک میانبر رباتیک برای بهبود این مهارت ها ایجاد کنند.

نمونه ی استخوان بندی خارجی ارتش

سربازان، مهارت تیر اندازی خود را تقویت می کنند، اما یادگیری تخصصی این مهارت مدت زمان زیادی طول می کشد. با این وجود محققان ارتش امریکا توانستند یک میانبر رباتیک برای بهبود این مهارت ها ایجاد کنند.

آنها در حال کار بر روی MAXFAS هستند که یک بازوی خارجی است و از آتل بازوی کابل فعال استفاده می کند و مانند یک دوربین تثبیت شده می باشد و در هنگامی که شما در حال تیر اندازی بوده و دستانتان به صورت غیر ارادی می لرزد، این حرکات را تصحیح می کند. این قطعه که از فیبر کربن ساخته شده به اندازه ی کافی سبک است که روی وزن شما تاثیر نگذاشته و دستتان را به سمت پایین نکشد و همچنین به اندازه ی کافی هوشمند می باشد تا تفاوت بین جابجایی هدفمند و لرزش را تشخیص دهد.

این ماشین آلات در حال حاضر در یک مکان ثابت می شوند، بنابراین برای کسانی که می خواهند مهارتی بیاموزند و یا به مهارت هایی مانند رنگ آمیزی با قلم مو نیاز دارند، می تواند بسیار مفید باشد. در آزمون اولیه توسعه دهندگان متوجه شدند که کسانی که MAXFAS را پوشیدند و تیراندازی کردند به مراتب بهتر از وقتی که آنرا در آوردند عمل می کنند. در نهایت، این امکان وجود دارد که یک نسخه ی قابل حمل نیز برای این دستگاه ساخته شده تا بتواند در صحنه نبرد نیز مفید واقع شود. شما می توانید روزی را ببینید که ارتش پر از این نوع استخوان بندی و اسکلت خارجی شده که به آسانی جنگجویان را با وضعیت خستگی و آشفتگی جنگ تطبیق می دهد.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر