;
coinex

تست قابلیت جدید فیسبوک مسنجر برای به اشتراک گذاشتن آسان گیف ها

قابلیت جدید فیسبوک مسنجر. فیسبوک مسنجر قابلیت جدید خود را که یافتن استیکر ها و گیف ها (GIF) را برای کاربران آسان می کند مورد آزمایش قرار داد.

فیسبوک مسنجر قابلیت جدید خود را که یافتن استیکر ها و گیف ها (GIF) را برای کاربران آسان می کند مورد آزمایش قرار داد. بنا به گزارش، در حال حاضر قابلیت جدید برای یک گروه منتخب در آمریکا در دسترس می باشد.

به گزارش Mashable، پیدا کردن گیف تا قبل از آمدن این قابلیت جدید فرایندی نسبتا طاقت فرسا بوده، به این دلیل که کاربران ابتدا باید روی آیکون های زیادی در بالای کیبورد کلیک کرده و سپس به برنامه ی خاص بروند و جستجو کنند. این گزارش اشاره کرد که در حال حاضر، می توان این قابلیت را در Gifphy و Riffsy جستجو کرد. با این وجود سخنگوی فیسبوک این نکته را تایید کرد که تعدادی از برنامه ها در آینده پشتیبانی می شوند.

گذشته از این، کاربران جداگانه برنامه ها را دانلود می کردند که این فرایند را خیلی خسته کننده می کرد. قابلیت جدید، ارسال گیف ها را خیلی آسان و سهل الوصول خواهد کرد. در مکالمه ی سخنگوی فیسبوک با Mashable، آمده است که ” ما فکر می کنیم که مسنجر بهترین راه بیان عواطف و احساساتتان می باشد، اما مدام هم به راه هایی برای بهبود آن فکر می کنیم.”

طبق گزارش قبلی، فیسبوک مسنجر بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر را مدیریت کرده که تعداد زیادی می باشد. اما حال باید به این موضوع اشاره کنیم که در حال حاضر نیز فیسبوک به مرز ۱ میلیارد کاربر رسیده است. مسنجر در حال حاضر به طور رسمی در رقابتِ با واتس اپ (که اخیرا توسط فیسبوک خریده شد)، لاین و ویچت می باشد.

در واقع یکی از بزرگترین تغییرات مسنجر در امسال فقط برنامه ی جدیدی که ارائه داده نیست بلکه ریاست جدید آن که David Marcus، مدیر عامل سابق PayPal، به عهده گرفته نیز، می باشد. در یک مصاحبه ای که در گذسته مارکوس به طور اختصاصی با مجله Wired انجام داده بود، از طرح بعدی خود که یک میلیارد کاربر می باشد سخن گفته است و در حال حاضر نیز می توان به تحقق این طرح پی برد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر