;
coinex

چگونه بفهمیم چه کسی در فیس بوک ما را حذف کرده است

چه کسی در فیس بوک ما را حذف کرده است. برنامه Who Deleted Me on Facebook، "چه کسی در فیس بوک مرا حذف کرده"، برنامه ای موجود برای اندروید و iOS است که اجازه می دهد تا شما لیست دوستان خود را پیگیری کنید.

برنامه Who Deleted Me on Facebook، “چه کسی در فیس بوک مرا حذف کرده”، برنامه ای موجود برای اندروید و iOS است که اجازه می دهد تا شما لیست دوستان خود را پیگیری کنید.

این برنامه شبیه به برنامه “چه کسی مرا آنفالو کرده ” در توییتر عمل می کند، آن برنامه زمانی که دوستانتان از لیست شما ناپدید می شوند و یا اینکه حساب خود را غیر فعال می کنند و یا در واقع شما را حذف می کنند به شما می گوید که این اتفاقات افتاده است.

این برنامه شبیه به برنامه "چه کسی مرا آنفالو کرده " در توییتر عمل می کند، آن برنامه زمانی که دوستانتان از لیست شما ناپدید می شوند و یا اینکه حساب خود را غیر فعال می کنند و یا در واقع شما را حذف می کنند به شما می گوید که این اتفاقات افتاده است.

هنگامی که این برنامه را دانلود می کنید، آن دسته از دوستانتان که در گذشته حذفتان کرده اند را نشان نخواهد داد، تنها زمانی که آن را فعال می کنید ردیابی شروع می شود.

این برنامه علاوه بر اینکه که کسانی که ممکن است شما را حذف کرده باشند را ردیابی می کند، جدیدترین دوستان شما، کسانی که بلاکتان کرده اند و “آخرین بازدید” هر کسی که در لیست دوستان شما باشد را نیز نشان خواهد داد.

همچنین می توانید آن را به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر بر روی تلفن خود نصب کنید.

.

منبع: thenextweb


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر