;
coinex

LG G Pro 3 را می توانید تنها با یک نگاه باز کنید

LG G Pro 3 با یک نگاه باز کنید. شایعات برای ظهور LG G Pro 3 در آینده شروع شده است و دو منبع جداگانه ، مجموعه ای از مشخصات قدرتمند و یک قابلیت جدید شگفت انگیز آنرا را تایید کرده اند.

شایعات برای ظهور LG G Pro 3 در آینده شروع شده است و دو منبع جداگانه ، مجموعه ای از مشخصات قدرتمند و یک قابلیت جدید شگفت انگیز آنرا را تایید کرده اند.

بنا به گزارشی که توسط Mobipicker دیده شد، قرار است که LG G Pro 3 با صفحه نمایش ۶ اینچی که کیفیتی معادل ۲۵۶۰×۱۴۴۰ دارد، راه اندازی شود.

همچنین این گوشی با Qualcomm Snapdragon 820 جدید، رم ۴ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایت که با استفاده از کارت میکرو اس دی می توان آنرا ارتقا داد، خواهد آمد.

ظاهرا این گوشی دوربین عقب ۲۰.۷ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی دارد. چیزی که باعث شده این شایعات بیشتر مورد قبول واقع شوند این است که مشخصات توسط منبع دیگری به نام Leaksfly@ که حساب شناخته شده ای در توییتر بوده و دستی در لو دادن گوشی های هوشمند دارد، تایید شده است.

تماس چشمی

در کنار ادعاهایی مبنی بر همراه بودن این گوشی با اسکنر اثر انگشت، Leaksfly@ به ویژگی بالقوه ی دیگری به نام تشخیص یا شناسایی مردمک چشم، اشاره می کند.

با استفاده از این ویژگی گوشی، چشمان شما را اسکن می کند و تنها با یک نگاه اجازه ی باز کردن دستگاه را می دهد.

همچنین فبلت با اندروید لالی پاپ ۵.۱ همراه خواهد بود و ظاهرا اواخر امسال با قیمت ۷۹۰ دلار (حدود ۵۰۸ پوند) وارد بازار خواهد شد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر