;
coinex

سامسونگ به لطف S5 و S6 بالاترین فروش گوشی های هوشمند آمریکا را دارد

سامسونگ به لطف S5 و S6 بالاترین فروش گوشی های هوشمند آمریکا را دارد. بر اساس گزارش های اخیر، سامسونگ جایگاه خود را به عنوان برترین تولید کننده گوشی های هوشمند در آمریکا، پس از اینکه این جایگاه را به اپل داده بود، باز پس گرفت.

بر اساس گزارش های اخیر، سامسونگ جایگاه خود را به عنوان برترین تولید کننده گوشی های هوشمند در آمریکا، پس از اینکه این جایگاه را به اپل داده بود، باز پس گرفت. در اولین ماهی که گوشی های هوشمند محبوب سامسونگ، گلکسی S6 و S6 اج به طور کامل در دسترس عموم قرار گرفتند، سامسونگ موفق شد که این عنوان را با اقتدار از اپل پس بگیرد.

با توجه به گزارش Kantar Worldpanel ComTech، اپل برترین فروشنده گوشی های هوشمند در سه ماهه منتهی به ماه آوریل در آمریکا بوده است. با این حال، در سه ماهه منتهی به ماه می، سامسونگ جایگاه خود را باز پس گرفت.

با توجه به گزارش Kantar Worldpanel ربودن جایگاه برترین فروش توسط سامسونگ در حالی اتفاق افتاد که آی فون 6 بهترین فروش را بین گوشی های هوشمند در ایالات متحده داشته است. گلکسی S5 سامسونگ دومین گوشی هوشمند محبوب پس از گلکسی S6 سامسونگ بود. همچنین آی فون 6 پلاس پنجمین گوشی هوشمند محبوب در طول سه ماه منتهی به ماه می، بوده است.

این گزارش همچنین اشاره می کند که 30.6 درصد از مصرف کنندگانی که یک گلکسی S6 در ماه های آوریل و می خریده اند در Verizon Wireless بودند، در حالی که این رقم برای اسپرینت 27.2 درصد بوده و برای AT&T نیز 26.6 درصد می باشد.

دوربین گلکسی S6 بزرگترین نقطه قوت در فروش بالای آن و به دنبال آن، کیفیت صفحه نمایش و اندازه صفحه نمایش این دستگاه نیز، از دیگر نقاط قوت این گوشی محبوب به حساب می آید.

با وجود این نمایش قوی توسط جدیدترین پرچمداران محبوب سامسونگ، ناظران صنعت و سرمایه گذاران در تکرار این اتفاق برای LG و G4 محبوبش، تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر