coinex
راهنمای خرید تکراتو

سونی می خواهد که گوشی شما پی در پی بتواند سلفی بگیرد

سلفی های پی در پی با گوشی. جهانی را تصور کنید که در آن گوشی های هوشمند شما به طور مداوم عکس های سلفی بگیرند. سونی این قابلیت را دارد. این تولید کننده گوشی های هوشمند فناوری ای را ثبت اختراع کرده است که اجازه خواهد داد گوشی های هوشمند شما بتوانند در تمام روز عکس سلفی بگیرند.

جهانی را تصور کنید که در آن گوشی های هوشمند شما به طور مداوم عکس های سلفی بگیرند. سونی این قابلیت را دارد. این تولید کننده گوشی های هوشمند فناوری ای را ثبت اختراع کرده است که اجازه خواهد داد گوشی های هوشمند شما بتوانند در تمام روز عکس سلفی بگیرند. پس از اینکه این عکس ها گرفته شد با استفاده از یک مسیر امن به سرور ارسال می شوند. نرم افزار ویژه ای باعث هیجان انگیز شدن این قابلیت می شود. این نرم افزار سلفی ها را بر اساس احساسات نمایش داده شده در تصویر در دسته های مختلفی قرار می دهد.

کاربران قادر خواهند بود سلفی های دوران شادی یا سلفی های دوران غم داشته باشند. عکس هایی که احساسات کمتری در آنهاست، یا تصاویری که نرم افزار قادر به تعیین احساسات مناسب آنها نیست، با توجه به جدول زمانی بر اساس وقایع عاطفی می توانند ایجاد شوند مثلا یک ساعت خاص در روز بارانی در پارک.

هنگامی که سونی می گوید که سلفی ها به طور مداوم گرفته می شوند، شوخی نمی کند و کاملا جدی است. این برنامه همچنان حتی زمانی که شما خواب هستید تصاویر سلفی می گیرد و در واقع می تواند به شما کمک کند که دلیل این که صبح ها از خواب بیدار نمی شوید را کشف کنید.

در درخواست حق ثبت اختراع سونی داریم:

” این روش یک سیستم و متدی می باشد که شامل: پیش بینی حوادث عاطفی مرتبط با یک پاسخ عاطفی توسط یک موضوع، تشکیل یک جدول زمانی بر اساس وقایع عاطفی پیش بینی شده و کسب اطلاعات تصویر مرتبط با این موضوع به دست آمده بر اساس جدول زمانی پیش بینی حوادث عاطفی.

تعیین پیش بینی حوادث عاطفی ممکن است شامل شناسایی تصاویر احساسی، شناسایی وقایع عاطفی قبلی مرتبط با این تصاویر عاطفی و تعیین حوادث عاطفی پیش بینی شده بر اساس وقایع عاطفی قبلی باشد.

تعیین حوادث عاطفی پیش بینی شده بر اساس وقایع عاطفی قبلی ممکن است شامل: شناسایی محتوای دیجیتالی مرتبط با یک رویداد عاطفی قبلی، تعیین یک ویژگی از محتوای دیجیتالی، شناسایی دیگر محتوای دیجیتال در ارتباط با این صفت، و تعیین حوادث عاطفی پیش بینی شده بر اساس دیگر محتوای دیجیتالی باشد. “

این ثبت اختراع در سطح جهانی با WIPO ثبت و در اصل، در شب کریسمس 2013 پذیرفته شد و فقط به خاطر اینکه شوق عکاسی سلفی در حال اوج گیری بود. این می تواند در نهایت به عنوان یکی از آن دسته ایده های خوب برای تلفن های همراه باشد که حتی وقتی به صورت تئوری و بر روی کاغذ نیز آن را بررسی می کنیم، به نظر ایده خوب و جالبی می رسد، اما آیا با وجود مسائل مربوط به حقوق افراد، حریم خصوصی و سایر مسائل اینچنینی، این موضوع می تواند عملی شود؟!

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر