;
coinex

سونی اکسپریا Z5 در سپتامبر به بازار می آید

اکسپریا Z5 به بازار می آید. شایعاتی مبنی بر این که اکسپریا Z5 در اواخر امسال می آید به گوش می رسد.

سونی اخیراً اکسپریا Z4 را در ژاپن و همچنین سونی اکسپریا +Z3 را در خارج از ژاپن روانه ی بازار کرد. و  حالا شایعاتی مبنی بر این که در اواخر امسال اکسپریا Z5 به بازار می آید به گوش می رسد.

گوشی های سونی اکسپریا +Z3 و Z4 تغییرات و به روز رسانی کمتری نسبت به اکسپریا Z3 داشتند. اما سونی اکسپریا Z5 انتظار می رود که تغییرات و به روز رسانی های عمده ای نسبت به گوشی های قبلی داشته باشد.

طبق گزارشات اخیر منتشر شده، سونی اکسپریا Z5 به همراه پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 820 خواهد آمد و گوشی 4 GB رَم دارد.

این گوشی که پرچمدار جدید سونی بوده دارای سنسور اثر انگشت می باشد. ظاهراً سونی یک دوربین جدید (ٍExmor) را با استفاده از این دستگاه معرفی خواهد کرد، گفته می شود این دوربین 21 مگاپیکسل خواهد بود و کیفیت 4K را پشتیبانی می کند.

هنوز مشخص نیست که این گوشی چه ورژنی از اندروید را خواهد داشت، شایعات حاکی از این است که گوشی در سپتامبر روانه ی بازار می شود و این بستگی به این موضوع دارد که تا آن موقع گوگل اندروید M را منتشر کرده باشد یا نه، به همین دلیل ممکن است که گوشی با اندروید M روانه ی بازار شود.

ظاهراً سونی اکسپریا Z5 در سپتامبر در ژاپن انتشار پیدا می کند. ما انتظار داریم این گوشی به صورت جهانی عرضه شده و ممکن است این گوشی در IFA 2015 در ماه سپتامبر رسمی شود.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر