;
coinex

ویندوز 10 این هفته کامل می شود

ویندوز 10 این هفته کامل می شود. مایکروسافت چند سالی است که بر روی ویندوز 10 کار می کند. این سیستم عامل پیرو ویندوز 8 می باشد که استقبال نه چندان گرمی را توسط مصرف کنندگان به همراه داشت. ویندوز 10 با یک تگ مجانی برای آپدیت ، تبدیل شدن ویندوز به یک سرویس، واجرا و پشتیبانی هسته ی سیستم عامل بر روی هر یک از محصولات مایکروسافت ، از گذشته دور می شود

مایکروسافت این روز ها در ردموند و واشنگتن به شدت در حال آماده سازی برای ثبت نام بهترین ویندوزی است که تا به حال منتشر کرده است. ویندوز 10 که در حال حاضر در مراحل نهایی تست می باشد، انتظار می رود که این هفته پایان یابد.

مایکروسافت چند سالی است که بر روی ویندوز 10 کار می کند. این سیستم عامل پیرو ویندوز 8 ای می باشد که استقبال نه چندان گرمی را توسط مصرف کنندگان به همراه داشت. ویندوز 10 با یک تگ مجانی برای آپدیت، تبدیل شدن ویندوز به یک سرویس و اجرا و پشتیبانی هسته ی سیستم عامل بر روی هر یک از محصولات مایکروسافت، از گذشته اش فاصله می گیرد.

این هفته شرکت تست اولیه را تکمیل و مراحل ساخت را پایان خواهد داد و نسخه ی نام آشنای RTM از این سیستم عامل را ارائه خواهد کرد. اما این به معنی تکمیل نهایی این سیستم عامل نیست، بلکه مایکروسافت پس از آن، اولین مجموعه از ویژگی های جدیدش را با رسیدن پاییز، به این سیستم عامل خواهد افزود و در نهایت ما شاهد Redstone در سال آینده خواهیم بود.

مایکروسافت قصد دارد ویندوز 10 را در 29 جولای منتشر کند و موج جهانی شدن سیستم عامل با ویندوز اینسایدر آغاز خواهد شد. این به آن معنا است که شما اگر تصمیم به روند ارتقا آن گرفتید، نمی توانید این سیستم عامل را در 29 جولای دریافت نمایید.

انتشار یک سیستم عامل برای تولید انبوه، مرحله ی بسیار مهمی برای مایکروسافت به شمار می آید، همان طوری که در حال حاضر سیگنال های کامل شدن برای این سیستم عامل به گوش می رسد. اما اگر شما یک دستگاه جدید خریدید که این محصول بر روی آن نصب بود، چندان متعجب نشوید اگر این سیستم عامل نیازمند چندین بروز رسانی بود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر