coinex
راهنمای خرید تکراتو

اینستاگرم هم اکنون تصاویر را با کیفیت بالا ذخیره می کند

تصاویر با کیفیت بالا در اینستاگرام. این هفته کشف شده که اینستاگرام تصاویر را با کیفیت بالا ذخیره سازی می کند هرچند این ویژگی هنوز رسما اعلام نشده و یا اینکه برای این سرویس اشتراک گذاری عکس عرضه نشده است.

این هفته کشف شده که اینستاگرام تصاویر را با کیفیت بالا ذخیره سازی می کند هرچند این ویژگی هنوز رسما اعلام نشده و یا اینکه برای این سرویس اشتراک گذاری عکس عرضه نشده است.

در گذشته همواره اینستاگرام تصاویر را فقط در وضوح 640 * 640 پیکسل ذخیره می کرد اما این هفته این سرویس اشتراک گذاری عکس تصاویر را با رزولوشن بالاتر یعنی در سایز 1080 * 1080 پیکسل ثبت کرده است.

یک کاربر اینستاگرم، آلخاندرو دلا توره (Alejandro de la Torre) یکی از اولین کسانی بود که تصاویر بزرگتر اینستاگرم را ثبت کرد و گزارش این خبر را در وب سایت The Verge نوشت.

هنوز معلوم نیست که چه زمانی اینستاگرم این ویژگی جدید را رسمی و آن را به جهان اعلام خواهد کرد.

اما اگر شما می خواهید تصاویر 1080p را مشاهده کنید یک مرورگر دسکتاپ مانند فایرفاکس یا کروم را باز کرده و صفحه عکس اینستاگرام را باز کنید، سپس کد منبع URL را به اندازه 1080 پیکسل مشاهده نمایید.

تلاش خود را خواهیم کرد که به محض این که هر گونه اطلاعات بیشتری بدست آید، یا به طور رسمی اعلان شود که تصاویر با رزولوشن بالاتر در برنامه اینستاگرام در دسترس خواهند بود، آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر