;
coinex

سود سامسونگ دوباره افول کرد

سود سامسونگ دوباره افول کرد. سامسونگ پیش بینی کرد که درآمدشان از ماه آوریل تا ژوئن سال جاری به احتمال زیاد چهار درصد از سال گذشته پایین تر خواهد بود. این پیش بینی نشان می دهد که فروش جدیدترین گوشی های هوشمند محبوبش شکست خورده است.

سامسونگ پیش بینی کرد که درآمدشان از ماه آوریل تا ژوئن سال جاری به احتمال زیاد چهار درصد از سال گذشته پایین تر خواهد بود. این پیش بینی نشان می دهد که فروش جدیدترین گوشی های هوشمند محبوبش شکست خورده است. با این حال این رقم هنوز هم بالاترین سود فصلی شرکت از فصل دوم سال 2015 خواهد بود.

پیش بینی این شرکت جزئیات کمی دارد- درآمد نیز 8.4 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پایین تر آمده است– اما بسیاری از تحلیلگران فکر می کنند کمبود عرضه سامسونگ S6 اج مانع فروش آن شد. منابعی آگاه می گویند که این شرکت برای مطابقت تولید با تقاضای مشتریان در تقلا بوده و کسانی که تقاضای S6 اج دارند بیشتر از کسانی هستند که تقاضای S6 داشتند، در صورتی که در ابتدا پیش بینی شده بود که به ازای فروش هر چهار گوشی هوشمند گلکسی S6 یک گلکسی S6 اج به فروش می رسد.

در همان زمان، کسب و کار جزئی شرکت پر سود بوده و بخشی از بازار تلفن همراه و همچنین رایانه های شخصی را از رقبا ربوده بود و احتمال زیادی می رفت که یک فصل قوی دیگر در سود و درآمد خواهد داشت.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر