;
coinex

معرفی اپلیکیشن روز، Streaks

شما باید دو بار در روز فشار خون خود را کنترل کنید؟ میخواهید 5000 قدم پیاده روی کنید؟ شما مرتبا فراموش می کنید که تصمیم داشتید چه کارهایی انجام دهید؟  Streaks به یادآوری کارهایتان کمک می کند. با استفاده از فهرست تکالیف روزانه، شما می توانید به منظور افزایش عادت های خوبتان، تا 6 عدد از کارهایی که باید هر روز انجام دهید را انتخاب کنید.

شما باید دو بار در روز فشار خون خود را کنترل کنید؟ میخواهید 5000 قدم پیاده روی کنید؟ شما مرتبا فراموش می کنید که تصمیم داشتید چه کارهایی انجام دهید؟

Streaks به یادآوری کارهایتان کمک می کند. با استفاده از فهرست تکالیف روزانه، شما می توانید به منظور افزایش عادت های خوبتان، تا 6 عدد از کارهایی که باید هر روز انجام دهید را انتخاب کنید. آمار موفقت شما در انجام این کار ها انگیزه شما را بیشتر می کند و در آغاز، کارهایی را که علاقه زیادی به آنها ندارید را تبدیل به یک عادت روزانه می کند. این اپلیکیشن به خصوص برای رسیدن به اهداف ورزشی مفید است و به این منظور با Health-Kit اپل همکاری می کند.

آمار موفقت شما در انجام این کار ها انگیزه شما را بیشتر می کند و در آغاز، کارهایی را که علاقه زیادی به آنها ندارید را تبدیل به یک عادت روزانه می کند. این اپلیکیشن به خصوص برای رسیدن به اهداف ورزشی مفید است و به این منظور با Health-Kit اپل همکاری می کند.

نسخه اندرویدی این اپلیکیشن در گوگل پلی به رایگان در اختیار کاربران قرار دارد و نسخه iOS این اپ نیز قیمت 3.99 دلار از اپ استور قابل دریافت می باشد.

همچنین امتیاز این اپ نیز در هر دوی این پلت فرم ها، 4.5/5 می باشد.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر