;
coinex

مرورگر آویرا

مرورگر آویرا از شما در برابر ویروس ها و تروجان ها محافظت می کند  آویرا تا کنون به خاطر برنامه آنتی ویروس رایگانش معروف بوده است ولی اکنون این شرکت یک مرورگر هم ارائه می دهد. این مرورگر قرار است در مقایسه با فایرفاکس و کروم مطمئن تر باشد و روش کار را برای تازه کاران راحت کند.

مرورگر آویرا از شما در برابر ویروس ها و تروجان ها محافظت می کند

آویرا تا کنون به خاطر برنامه آنتی ویروس رایگانش معروف بوده است ولی اکنون این شرکت یک مرورگر هم ارائه می دهد. این مرورگر قرار است در مقایسه با فایرفاکس و کروم مطمئن تر باشد و روش کار را برای تازه کاران راحت کند.

آنتی ویروس آویرا یکی از معروفترین ویروس یاب ها است. این نرم افزار با لوگوی معروفش که یک چتر قرمز است و تا سال 2011 Antivir نام داشته است، از آغاز به صورت رایگان در دسترس بوده و با این حال در تمام آزمون ها نتایج خوبی کسب کرده است. اکنون این شرکت مرورگرش را به بازار عرضه می کند.

طراحان مرورگرها (موزیلا، گوگل و مایکروسافت) منابع زیادی را برای امنیت بیشتر مرورگرشان سرمایه گذاری می کنند. یکی از محققان آویرا به نام تورستن سیک Thorsten Sick در بلاگ شرکتش می گوید که آنها واقعا تلاش های قابل توجهی انجام می دهند، اما خطرات در وب کمتر نمی شوند. اکنون شاهد تروجان های تجسس گر Phishing-Trojan هستیم که اطلاعات بانکی را می دزدند، همچنین تبلیغات و بدافزارهایی که فقط با باز کردن یک صفحه اینترنتی به صورت خودکار نصب می شوند و غیره. تورستِن سیک می گوید که حجم خطرات در وب بسیار بالا است، به همین دلیل مرورگر آویرا در بخش امنیت کاملا سرسختانه عمل می کند.

مرورگر آویرا با سیستم تنظیمات خودکار

از دید فنی، آویرا هم مانند کروم از سیستم کرومیوم، برای کاربرد آسان تر و مطمئن تر استفاده می کند. این مرورگر به خصوص به دلیل نمای ساده و سرعت بالایش از مرورگر های دیگر متمایز می شود. فناوری مخصوص و ابزار توسعه دهنده آویرا این مرورگر را تکمیل می کند.

برای اینکه تازه کاران هم بتوانند با این مرورگر کنار بیایند، آویرا از یک سرویس تنظیمات خودکار برخوردار است که مهم ترین تنظیمات ایمنی و فعالیت های تکراری را به عهده می گیرد. کاربران حرفه ای می توانند به دلخواه و مطابق با نیاز خودشان تنظیمات را انجام دهند. لازم به ذکر نیست که این مرورگر را می توان با اضافه کردن Add-ons گسترش داد. این مرورگر در حال حاضر در نسخه بتا برای ویندوز، لینوکس و مک با سیستم عامل X در دسترس است و شما می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید.

.

منبع: avira ، stern


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر