;
coinex

سامسونگ گلکسی نوت 5 احتمالا درگاه microSD نخواهد داشت

نبود microSD در گلکسی نوت 5. هنگامی که سامسونگ اعلام کرد گلکسی S6 و S6 اج، درگاه microSD ندارند، این امر واکنش شدیدی را به همراه داشت، حال گلکسی نوت  5 هم کاملا به همان شکل خواهد بود.

هنگامی که سامسونگ اعلام کرد گلکسی S6 و S6 اج، درگاه microSD ندارند، این امر واکنش شدیدی را به همراه داشت، حال گلکسی نوت  5 هم کاملا به همان شکل خواهد بود.

شایع شده است که فبلت پرچمدار سامسونگ در ماه سپتامبر رونمایی شود و قرار است فضای ذخیره سازی قابل ارتقا یا همان درگاه microSD را به دلیل تکنولوژی Universal Flash Storage 2.0 خود، حذف نماید.

قابلیت UFS 2.0 در گلکسی S6 و S6 اج گذاشته شده است و آزمایشات ثابت می کند این قابلیت سریعترین تکنولوژی ذخیره سازی است که از تمام گوشی های هوشمند دیگر در بازار بالاتر می باشد.

برطبق گزارش به دست آمده از SamMobile، این درگاه در گلکسی نوت  5وجود نخواهد داشت زیرا این تکنولوژی با ذخیره سازی خیلی سریع، سازگار نیست.

به علاوه اینکه چیزی که روز گذشته از گلکسی نوت 5 ارائه شده نشان می دهد که در آن درگاه microSD جایگذاری نشده است و این اتفاق، اطلاعات بالا را بیشتر تایید می کند.

انجام این کار برای سامسونگ دلیل منطقی دارد: از آنجاییکه از این طریق ذخیره سازی در گوشی های هوشمند سریعتر می شود، تکنولوژی کارت microSD به سرعت به سمتِ از دور خارج شدن پیش می رود. بنابراین شرکت ها در حال حاضر به تمرکز روی ارائه سایزهای ذخیره سازی بزرگتر با قیمت های مقرون به صرفه تر نیاز دارند.

گلکسی S6 و S6 اج با گزینه های 32، 64 و 128 گیگابایت به عنوان فضای ذخیره سازی آمد و برای ما جای امیدواری است که برای فبلت پرچمدار بعدی نیز به همین منوال خواهد بود.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر