;
coinex

پست الکترونیکی ویندوز ۱۰ در حال حاضر از TLS پشتیبانی می کند

برنامه ی پست الکترونیکی ویندوز ۱۰ برای پشتیبانی TLS بعد از حدود ۳ سال از اولین برنامه ی مدرن که منتشر شد، بروزرسانی شده است.

برنامه ی پست الکترونیکی ویندوز ۱۰ برای پشتیبانی TLS بعد از حدود ۳ سال از اولین برنامه ی مدرن که منتشر شد، بروزرسانی شده است.

از آنجا که اکثر سرویس دهنده های پست الکترونیکی در پشتیبانی SSL 3 افت می کردند، کاربران با مشکلات اتصال از طریق برنامه ی پست الکترونیکی در ویندوز ها مواجه می شدند. اما هم اکنون برنامه برای پشتیبانی TLS در آخرین بیلد ویندوز ۱۰ بروزرسانی شده است.

طبق گزارشی از Aeyoun، پیاده سازی آن هنوز هم سخت است زیرا این برنامه در ابتدا سعی می کند که یک ارتباط SSL ایجاد کند، حتی در مواردی که پورت ها را به صورت دستی عوض کنیم. مایکروسافت برای پست الکترونیکی آتی، یک گزینه برای غیر فعال کردن SSL تحت تنظیمات پیشرفته فراهم کرده است، اما در حال حاضر ترجیح داده می شود که به طور پیش فرض امنیت بهتری را فراهم کند.

تغییرات هنوز توسط مایکروسافت ثبت نشده است و این مشخص نیست که ویندوز های نسخه ی ۸، ۸.۱ و ویندوز فون ۸ از برنامه، برای پشتیبانی TSL به زودی بروز رسانی می شود یا خیر. اما خوب است بدانیم که نسخه ی آینده ی ویندوز ۱۰ با وجود کمی تاخیر، این ویژگی را دارا خواهد بود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر