;
coinex

موتورولا احتمالا در ماه آگوست از موتو X , موتو G رونمایی می کند

موتو X و موتو G موتورولا ؛ فروش نسل سوم موتورولا یعنی موتو X و موتو G ممکن است از ماه آینده آغاز شود. این اطلاعات از طریق یک خبر لو رفته، منتشر شده است که همچنین از عرضه یک نسخه اسپورت پرچمدار جدید موتورولا هم گزارش می دهد.

فروش نسل سوم موتورولا یعنی موتو X و موتو G ممکن است از ماه آینده آغاز شود. این اطلاعات از طریق یک خبر لو رفته، منتشر شده است که همچنین از عرضه یک نسخه اسپورت پرچمدار جدید موتورولا هم گزارش می دهد.

از آغاز ماه ژوئن، موتورولا نمونه های انبار کرده نسل دوم موتو X را به حراج گذاشته است. در کنار فروشگاه اینترنتی موتورولا، آمازون هم این پرچمدار مدل 2015 را با قیمت پایین تر ارائه می دهد. این می تواند یک نشان واضح برای رونمایی عنقریب از نسل سوم موتو X و موتو G باشد. یک خبر درز کرده هم آغاز فروش قریب الوقوع این گوشی ها را تایید می کند. طبق یک مطلب به اشتراک گذاشته شده در بلاگ یک ارائه دهنده شبکه تلفنی در شیلی، قرار است که مدل های جدید موتو X و موتو G در ماه آگوست وارد بازار شوند.

در حالی که محتویات این مطلب به اشتراک گذاشته در خصوص اطلاعات فنی موتو G جدید هیچگونه جزییات جدیدی را به غیر از قیمت ، صفحه نمایش 5 اینچی، دوربین 13 مگا پیکسلی، پردازنده چهار هسته ای با توان 1.4 گیگا هرتز و ماژول LTE که از قبل اعلام شده بودند، در اختیار نمی گذارد، اخبار موتو X باعث شگفت زدگی می شود.

در حالی که محتویات این مطلب به اشتراک گذاشته در خصوص اطلاعات فنی موتو G جدید هیچگونه جزییات جدیدی را به غیر از قیمت ، صفحه نمایش 5 اینچی، دوربین 13 مگا پیکسلی، پردازنده چهار هسته ای با توان 1.4 گیگا هرتز و ماژول LTE که از قبل اعلام شده بودند، در اختیار نمی گذارد، اخبار موتو X باعث شگفت زدگی می شود. در این مطلب، این گوشی هوشمند با پسوند Sport دیده می شود. در بخش تجهیزات آن، از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی، یک دوربین 16 مگا پیکسلی و یک پردازنده 1.5 گیگا هرتزی نام برده می شود. در حالی که مدل حاضر موتو X نسل دوم از یک پردازنده چهار هسته ای 2.5 گیگاهرتزی برخوردار است، مدل جدید این گوشی به یک چیپ شش هسته ای مدل اسنپ دراگون 808 مجهز می شود.

این امکان وجود دارد که این گوشی، یک موتو X با حجم کاهش یافته باشد که مطابق با پسوند جدیدش Sport از توانایی های دیگری هم برای استفاده در فضای بیرون از خانه برخوردار است.

از چند هفته پیش این خبر فاش شده بود که موتورولا یک مدل جدید عرضه خواهد کرد که بین موتو X و موتو G قرار می گیرد، ممکن است موتو X اسپورت (Moto X Sport) همین گوشی باشد. البته هنوز معلوم نیست که این مدل در کدام کشور ها عرضه می شود و اینکه زمان عرضه آن صحت دارد یا تغییر خواهد کرد.

.

منبع: areamobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر