;
coinex

اجلاس توسعه دهندگان تایزن سامسونگ در 17 و 18 سپتامبر در چین برگزار خواهد شد

سامسونگ تاریخ اجلاس توسعه دهندگان تایزن در چین را اعلام کرد. این اجلاس در شنزن (Shenzen) در تاریخ 17 و 18 سپتامبر برگزار خواهد شد.

سامسونگ تاریخ اجلاس توسعه دهندگان تایزن در چین را اعلام کرد. این اجلاس در شنزن (Shenzen) در تاریخ 17 و 18 سپتامبر برگزار خواهد شد.

سامسونگ اعلام کرد توسعه دهندگانی که برای کنفرانس قبل از 7ام اوت ثبت نام کرده اند شامل 50 درصد تخفیف خواهند شد. بخشی از اطلاعیه ی سامسونگ در زیر آورده شده است.

” ما خوشحالیم که کنفرانس توسعه دهندگان تایزن را برگزار می کنیم. این اجلاس در سپتامبر 2015 در چین برگزار خواهد شد. ثبت نام در این رویداد برای همه ی توسعه دهندگان آزاد است و برای کسانی که تا قبل از 7 اوت ثبت نام کرده اند از 50 درصد تخفیف بهره مند خواهند شد.

اجلاس تایزن یک رویداد سالانه برای برنامه های تایزن و توسعه دهندگان این پلتفرم است و همچنین یک فرصت عالی برای یاد گیری به صورت مستقیم از کارشناسان تایزن می باشد.

موضوع کنفرانس امسال تایزن “بهترین راه برای اتصال به هر چیزی” می باشد و علاوه بر تمرکز بر روی پلت فرم تایزن و توسعه نرم افزار، کنفرانس توسعه ی تایزن بر روی ایفای نقش تایزن در اینترنت اشیاء و این که چگونه می تواند در به حد اکثر رساندن پتانسیل توسعه دهندگان در اینترنت اشیا کمک کند، تمرکز می کند.”

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر