;
coinex

اپلیکیشن روز: چاقوی ارتشی برای اندروید

شرح کار اپلیکیشن چاقوی ارتشی برای اندروید

شرح کار اپلیکیشن چاقوی ارتشی برای اندروید. این اپلیکیشن حاوی یک سری ابزار مانند نور فلش، ابزاری برای تبدیل واحد های سنجش، کرونومتر، یک قطب نما، یک ماشین حساب، یک ذره بین (نیاز به اندروید 2.2 دارد) یک آیینه ( نیاز به اندروید 2.3 و دوربین جلو دارد) و یک خط کش است. این اپ اساسا یک ابزار همه کاره یا همان چاقوی معروف ارتش سوئیس است.

این اپلیکیشن حاوی یک سری ابزار مانند نور فلش، ابزاری برای تبدیل واحد های سنجش، کرونومتر، یک قطب نما، یک ماشین حساب، یک ذره بین (نیاز به اندروید 2.2 دارد) یک آیینه ( نیاز به اندروید 2.3 و دوربین جلو دارد) و یک خط کش است. این اپ اساسا یک ابزار همه کاره یا همان چاقوی معروف ارتش سوئیس است.

هر یک از این ابزارها دقیقا همان کاری را انجام می دهد که از او انتظار می رود. در این اپ فضایی برای جلوه های ویژه مانند یک قطب نمای سه بعدی، ابزار های صوتی و نور فلش رنگارنگ نیست. هدف اصلی داشتن یک سری ابزار سریع و آسان است که فقط یک کلیک با صفحه اصلی گوشی فاصله دارد.

هر یک از این ابزارها دقیقا همان کاری را انجام می دهد که از او انتظار می رود. در این اپ فضایی برای جلوه های ویژه مانند یک قطب نمای سه بعدی، ابزار های صوتی و نور فلش رنگارنگ نیست. هدف اصلی داشتن یک سری ابزار سریع و آسان است که فقط یک کلیک با صفحه اصلی گوشی فاصله دارد. حجم این اپ برابر با نصف سایز یک ابزار تک منظوره مانند قطب نما، نور فلش یا ذره بین است. از این راه شما می توانید به میزان چشم گیری در استفاده از حافظه گوشی صرفه جویی کنید. شما همچنین در استفاده از اعتبار حجم دانلود خود هم صرفه جویی می کنید، نه تنها در هنگام اولین دانلود، بلکه همینطور برای به روزرسانی های بعدی. این اپ نیازی به اتصال به اینترنت، مجوز نوشتن بر روی کارت حافظه یا دسترسی به لیست مخاطبان شما ندارد.

نکات قابل توجه:

• وابسته به مدل گوشی شما، ممکن است بعضی از ابزارها موجود نباشد

• برای روشن کردن فلش ال ای دی، به مجوز استفاده از دوربین نیاز است. اگر دوربین فعال نباشد نور فلش گوشی گوگل نکسوس S کار نمی کند. اگر شما معروف ترین اپلیکیشن های فلش را بررسی کنید، خواهید دید که همه آنها به این مجوز نیازمندند. چاقوی ارتشی اندروید تصویر برداری نمی کند، فایل های صوتی و تصویری را روی کارت حافظه ذخیره نمی کند و هیچ نوع اطلاعاتی را به اینترنت ارسال نمی کند، پس به هیچ وجه نیازی به اینترنت ندارد.

• این اپ برای اولین بار در ماه می 2011 با نام چاقوی ارتش سوئیس عرض شد. به علت قوانین نقض کپی رایت، نام آن اخیرا به چاقوی ارتشی اندروید تغییر کرده است.

امتیاز این اپ در گوگل پلی 4.7/5 بوده و می توانید آن را از  لینک منبع دانلود نمایید.

.

منبع: Google Play


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر