;
coinex

زنی با انفجار آیفون 6 پلاس خود با وحشت بیدار شد

انفجار آیفون 6 پلاس ؛ آیفون 6 پلاس زنی در تای وای (Tai Wai) چین منفجر شد و او با وحشت از خواب پرید. این حادثه زمانی آغاز شد که او آیفون خود را از ساعت 01:00 نیمه شب برای تمام شب به شارژ زد، صبح روز بعد حدوداً ساعت 08:00 صبح با صدای مهیبی از خواب بیدار و با گوشی خود در آتش مواجه شد.

آیفون 6 پلاس زنی در تای وای (Tai Wai) چین منفجر شد و او با وحشت از خواب پرید. این حادثه زمانی آغاز شد که او آیفون خود را از ساعت 01:00 نیمه شب برای تمام شب به شارژ زد، صبح روز بعد حدوداً ساعت 08:00 صبح با صدای مهیبی از خواب بیدار و با گوشی خود در آتش مواجه شد.

خوشبختانه، او توانست آتش را با استفاده از بالش خاموش کند. اگر چه او در این حادثه صدمه ندید، اما قصد دارد با شرکت اپل ارتباط گرفته و درباره این موضوع پرس و جو کند و به دنبال گرفتن غرامت است.

در حالی که او تاکید دارد که از وسایل جانبی اصلی اپل استفاده کرده است، یادآوری می کنیم که استفاده از شارژر شخص ثالث می تواند خطرناک باشد. هر چند مدت کوتاهی است که این حادثه گزارش شده است، اما تولید کنندگان باید به طور کلی هشدار دهند که استفاده و خرید شارژر با توجه به کیفیت آنها صورت گیرد. در سال 2013، رشته حوادثی به گوش می رسید که در آن آسیب و مرگ با استفاده از شارژر شخص ثالث اتفاق افتاده بود.

متاسفانه، گاهی اوقات شناسایی شارژر تقلبی مشکل است، اما با خرید از منابع معتبر می توانید شانس داشتن یک شارژر واقعی و اورجینال را افزایش دهید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر