coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اسپاتیفای از کاربران می خواهد که اشتراک از طریق آیتونز را متوقف کنند

توقف اشتراک از طریق آیتونز در اسپاتیفای. اسپاتیفای، سرویس استریم موزیک در ماموریتی است برای اینکه به مردم بفهماند که عضویت در وب سایت خیلی ارزانتر از خرید از طریق اپ استور اپل تمام می شود. شرکت قصد دارد به تمام کاربران آیفونش به منظور تشویق آنها برای آغاز پرداخت در Spotify.com و به طبع آن ذخیره ی پول، میل بزند.

اسپاتیفای، سرویس استریم موزیک در ماموریتی است برای اینکه به مردم بفهماند که عضویت در وب سایت خیلی ارزانتر از خرید از طریق اپ استور اپل تمام می شود. شرکت قصد دارد به تمام کاربران آیفونش به منظور تشویق آنها برای آغاز پرداخت در Spotify.com و به طبع آن ذخیره ی پول، میل بزند.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش The Verge، اسپاتیفای به منظور راهنمایی کاربران به آنها میل می زند و در آن خیلی واضح، نحوه ی متوقف کردن پرداخت از طریق آیتونز و در عوض پرداخت مستقیم از اسپاتیفای را شرح می دهد. همچنین لینک بر ای هر دو عمل، یعنی متوقف کردن پرداخت از طریق آیتونز و ثبت نام کردن در اسپاتیفای، را اضافه می کند. راهنما می گوید:”اپل ۳۰% از کل پرداخت های که از طریق آیتونز ایجاد شده را مطالبه می کند، در صورتیکه حق انعام نرمال ۹.۹۹ دلار می باشد. شما می توانید اسپاتیفای را برای فقط ۹.۹۹ دلار در ماه دریافت کنید و این کار بسیار ساده می باشد”.

سرویس خدمات استریم همچنین بیان می کند که “ما را ببخشید اگر نمی توانید این کار را به سرعت انجام دهید. لازم است ابتدا برنامه ی فعلی شما تمام شود”.

مطابق گزارش قبلی، سرویس استریم موزیک اسپاتیفای اعلام کرده است که به ۲۰ میلیون مشترک و بیش از ۷۵ میلیون کاربر فعال رسیده است. در مقایسه با ماه می سال ۲۰۱۴ که سرویس ۱۰ میلیون مشترک و ۴۰ میلیون کاربر فعال را در ۵ سال و نیم اول بدست آورده بود، افزایش چشمگیری داشته است. همینطور از سال گذشته، اسپاتیفای به طور متوسط در هر ۳ ثانیه یک مشترک به مشترکینش اضافه شده است.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر