;
coinex

ZTE Nubia My Prague ، نازک ترین گوشی هوشمند شرکت اعلام شد

دیروز ما یک دستگاه جدید ZTE را که معتقدند باریک ترین گوشی این شرکت تا به امروز بوده است را به شما نشان دادیم. متوجه شدیم که این حقیقتا نازک ترین گوشی ساخته شده توسط ZTE می باشد.

دیروز ما یک دستگاه جدید ZTE را به شما نشان دادیم که معتقدند باریک ترین گوشی این شرکت تا به امروز بوده است. متوجه شدیم که این حقیقتا نازک ترین گوشی ساخته شده توسط ZTE می باشد. این گوشی به طور رسمی در اروپا اعلام شد و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله ابعاد آن که ۵.۵×۷۲.۱×۱۴۷.۸ میلی متر می باشد، داریم.

ZTE Nubia My Prague ، گوشی هوشمند جدید در پراگ ، پایتخت جمهوری چک (و یکی از پر بازدید کننده ترین شهر های اروپایی) پرده برداری شد.

Nubia My Prague اندروید لالی پاپ را اجرا می کند و گوشی ای می باشد که بالاتر از گوشی های میان رده بوده و از فلز ساخته شده است. این گوشی صفحه نمایش ۵.۲ اینچی Super AMOLED با کیفیت ۱۹۲۰×۱۰۸۰، دوربین جلوی ۸ مگا پیکسلی، دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسلی و باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری ارائه می دهد. گوشی هوشمند جدید از پردازنده ی Snapdragon 615 بهره می گیرد و دو نسخه دارد: یکی با ۲ گیگا بایت رم و ۱۶ گیگا بایت حافظه ی داخلی (قیمتش حدود ۳۸۵ دلار می باشد) و دومی با ۳ گیگا بایت رم و ۳۲ گیگا بایت حافظه (حدود ۴۷۵ دلار می باشد).

ZTE نگفته است که Nubia My Prague را منحصرا برای جمهوری چک ساخته است. به هر حال این گوشی ممکن است در بازار های دیگر با نام های مختلف هم راه اندازی شود.

گالری: ZTE Nubia My Prague

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر