;
coinex

طریقه آپدیت کردن اندروید

مطمئن شوید که جدیدترین نرم افزار را دارید

طریقه آپدیت کردن اندروید. در اینجا به شما نشان می دهیم که چگونه اندروید خود را به جدید ترین نسخه آپدیت کنید. این کار خیلی آسان است ولی کمی زمان می برد، پس پیش از آغاز مطمئن شوید که کار فوری ندارید.

در اینجا به شما نشان می دهیم که چگونه اندروید خود را به جدید ترین نسخه آپدیت کنید. این کار خیلی آسان است ولی کمی زمان می برد، پس پیش از آغاز مطمئن شوید که کار فوری ندارید.

قدم اول – آیا اصلا نیاز به آپدیت دارید؟

این موضوع به یک سری فاکتور های متغیر بستگی دارد: شما دارای چه گوشی هستید؟ از چه شبکه اینترنتی استفاده می کنید؟ پیشنهاد ما این است که نگاهی به Android Lollipo update tracker بیاندازید. در آنجا شما از جدیدترین دستگاه هایی که با این نسخه اندروید سازگار هستند مطلع خواهید شد. حتی اگر شما نخواهید به اندروید لالی پاپ آپدیت کنید، می توانید با رجوع به بخش تنظیمات گوشی خود، اطلاع پیدا کنید که آیا گوشی شما نیاز به آپدیت دارد یا نه.

البته این موضوع از گوشی به گوشی متغیر است، ولی شما آن را همیشه در بخش تنظیمات پیدا می کنید. در این بخش به دنیای گزینه Software یا About Phone بگردید. در این گزینه شما یک تَب با نام Software updates یا check for software update می بینید. روی این تب فشار دهید و گوشی شما به شما می گوید که آیا برای شما آپدیتی در دسترس هست.

.

قدم دوم – از گوشی خود یک بک آپ تهیه کنید

.

قدم سوم – آپدیت را دریافت کنید

برای آپدیت کردن فقط باید دکمه آپدیت را فشار دهید و صبر کنید تا فایل مربوطه دانلود و نصب شود. اگر جایی هستید که اینترنت شما محدود است یا از اتصال خوبی برخوردار نیستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا برای اینکار صبر کنید تا مجددا به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کنید.

حجم این آپدیت نسبتا زیاد است و کمی فضای حافظه مصرف می کند و مگابایت های گرانبهایی را می بلعد، مخصوصا اگر مدت زمان زیادی آن را آپدیت نکرده باشید. شما همچنین باید در کنار یک پریز برق باشید، زیرا امکان دارد که باتری شما وسط کار خالی شود.

.

قدم چهارم – از ویژگی های جدید آپدیت خود آگاه شوید

پس از اینکه این آپدیت را نصب کردید، گوشی شما ری بوت و آماده کار می شود. از نرم افزار جدید خود لذت ببرید. به تمام ویژگی های ادغام شده بنگرید و مطمئن شوید که از آنها به بهترین نحوه استفاده کنید.

اگر شما اندروید لالی پاپ را نصب کرده اید، به احتمال زیاد تغییرات خوبی را در طراحی و همچنین ویژگی های جدیدی را خواهید یافت.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام
    خسته نباشید
    تبلت لنوو A5500_HV
    به اندروید بالاتر از 4.4.2 ارتقا پیدا میکنه ؟

    پاسخ

    همه گوشی های htc قابل دریافت اخرین نسخه اندروید هست

    پاسخ