;
coinex

اجرای موفقیت آمیز ویندوز 7 روی Asus Zenfone 2

چرا که نه، یکی از توسعه دهندگان انجمن XDA موفق شده است که سیستم عامل ویندوز 7 را روی گوشی Asus Zenfone 2 راه اندازی کند.  آیا دارای یک گوشی Asus Zenfone 2 هستید و مایلید با گوشی هوشمند خود کارهای خاصی را انجام دهید؟ یا می خواهید چیز دیگری را به غیر از سیستم عامل مبتنی بر اندروید امتحان کنید؟ در مورد نصب ویندوز 7 روی گوشی هوشمندتان چی فکر می کنید؟

چرا که نه، یکی از توسعه دهندگان انجمن XDA موفق شده است که سیستم عامل ویندوز 7 را روی گوشی Asus Zenfone 2 راه اندازی کند.

آیا دارای یک گوشی Asus Zenfone 2 هستید و مایلید با گوشی هوشمند خود کارهای خاصی را انجام دهید؟ یا می خواهید چیز دیگری را به غیر از سیستم عامل مبتنی بر اندروید امتحان کنید؟ در مورد نصب ویندوز 7 روی گوشی هوشمندتان چی فکر می کنید؟

استفاده از اندروید امکانات زیادی را ارئه می دهد. و این موضوع توسط پروژه خیره کننده ای که اخیرا توسط یکی از توسعه دهندگان XDA به نام ycavan انجام شده، یک بار دیگر ثابت می شود. او موفق شده که ویندوز 7 را روی گوشی هوشمند اینتل احیا کند. البته پروسه نصب تقریبا پیچیده است و بیشتر مناسب افراد شجاع و آنهایی است که اصرار دارند روی گوشی Zenfone 2 خود، یک سیستم عامل دسک تاپ داشته باشند.

برای اینکار در کنار یک Bootloader که قفلش شکسته است و دسترسی به روت، یک هسته اصلی (کِرنِل) مخصوص و یک کارت حافظه پارتیشن بندی شده هم لازم است. پس از اینکه تمام اینها فراهم شد و پس از اجرای تعداد زیادی فرمانهای ترمینال، نهایتا به هدف می رسید و می توانید نصب ویندوز 7 را در یک دستگاه مجازی آغاز کنید. نتیجه این کار واقعا قابل ملاحظه است. سیستم کاملا بدون باگ کار می کند. این توسعه دهنده گفته است که این روش برای نصب ویندوز 8 و 8.1 و همچنین برای ویندوز 10 هم مناسب است.

.

منبع: android-user


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر