;
coinex

آیا سونی اکسپریا T4 اولترا ماه آینده به بازار خواهد آمد؟

در ماه می تصاویری از یک گوشی به بیرون درز پیدا کرد که آن را سونی لوندر (Lavender) می نامیدند و با ضخامت کم نیز طراحی شده بود. و حالا اخبار جدید حاکی از این است که ماه آینده این گوشی به عنوان سونی اکسپریا T4 اولترا (Xperia T4 Ultra) به بازار خواهد آمد. انتظار می رود که این اولین دستگاهی باشد که بدون قاب دور تولید خواهد شد.

در ماه می تصاویری از یک گوشی به بیرون درز پیدا کرد که آن را سونی لوندر (Lavender) می نامیدند و با ضخامت کم نیز طراحی شده بود. و حالا اخبار جدید حاکی از این است که ماه آینده این گوشی به عنوان سونی اکسپریا T4 اولترا (Xperia T4 Ultra) به بازار خواهد آمد. انتظار می رود که این اولین دستگاهی باشد که بدون قاب دور تولید خواهد شد.

گوشی سونی اکسپریا T4 اولترا دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080*1920 و کیفیت FULL HD و همچنین دارای تراکم پیکسلی 401 ppi می باشد.

این گوشی دارای پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.7 GH و پردازنده ی گرافیکی Mali-T760 می باشد.

اکسپریا T4 اولترا 2 GB رَم داشته، هر دو دوربین عقب و جلوی آن 13 مگاپیکسل بوده و دارای فلش LED نیز می باشد. این گوشی به صورت 2 سیم کارته ارائه خواهد شد و سیستم عامل آن اندروید 5 خواهد بود. این گوشی 4G و LTE را پشتیبیانی خواهد کرد و حدود قیمت آن بین 280 تا 300 دلار خواهد بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولموژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر