;
coinex

گوشی های ویندوزی هنوز نمرده اند: 6 گوشی جدید در راه است

گوشی های ویندوزی. با توجه به تعدیل نیرو گسترده که در این هفته در مایکروسافت دیده شد، نباید از کسی خرده گرفت که اگر فکر کند این شرکت، کاهش فعالیت در زمینه سخت افزار گوشی ها را در نظر دارد و بیشتر بر روی دستگاه های رو میزی مانند کامپیوتر و لپتاپ و... تمرکز می کند.

با توجه به تعدیل نیرو گسترده که در این هفته در مایکروسافت دیده شد، نباید از کسی خرده گرفت که اگر فکر کند این شرکت، کاهش فعالیت در زمینه سخت افزار گوشی ها را در نظر دارد و بیشتر بر روی دستگاه های رو میزی مانند کامپیوتر و لپتاپ و… تمرکز می کند.

با این حال مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلا اطمینان داده است که “در خصوص تولید سری اول دستگاه ها که شامل گوشی ها هم هست متعهد می شود” و به نظر می رسد این شرکت با این وعده، در آینده نه چندان دور به سمت خوبی پیش می رود.

فروشنده اسرار و اطلاعات محرمانه مورد احترامِ توئیتر evleaks@ (با نام مستعار اوان بلاس) می گوید که حداقل شش گوشی جدید در راه هستند، بنابراین کسانی از شما که مشتاق به کار با ویندوز 10 موبایل هستند برای این کار گوشی های زیادی در اختیار خواهند داشت.

بازگشت لومیا ها

پس این گوشی ها چه چیزی می تواند باشد؟ ما زیاد درباره لومیا 940XL گوشی پرچمدار با قدرت اسنپ دراگون 810 با یک صفحه نمایش 5.7 اینچی و برخی مشخصات آن که دهان را آب می اندازد، شنیدیم.

همچنین شایعاتی از گوشی میان رده ای ساده ترِ لومیا 940 با قطعات داخلی ضعیف تر وجود دارد که ممکن است به دلیل قیمت پایین تر آن باشد.

با توجه به تاریخ رونمایی ها، ما می دانیم که برخی از دستگاه ها در این سال می آیند، هرچند که از زمان دقیق آن باخبر نیستیم – مایکروسافت هنوز باید تایید کند که بعد از نسخه دسکتاپ این نرم افزار که در پایان این ماه می رسد چه مدت باید برای ویندوز 10 موبایل صبر کنیم.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر