;
coinex

چگونه با استفاده از تنظیمات هوشمند LG G4 خود را خودکار کنیم

تنظیمات هوشمند LG G4 را می توان برای تغییر خودکار تنظیمات گوشی بسته به موقعیت کاربر مورد استفاده قرار داد. این تنظیمات به طور پیش فرض غیر فعال هستند، اما، اینجا می گوییم چطور آنها را فعال کنید.

هنگامی که کیفیت یک گوشی هوشمند را ارزیابی می کنیم ، بسیاری از مردم تمایل دارند آن را تنها با توجه به مشخصات سخت افزاری ارزیابی کنند – وضوح صفحه نمایش ، سرعت پردازنده، فضای ذخیره سازی و امثال اینها.

با این حال، نرم افزاری که روی دستگاه اجرا می شود نیز دراین سوال نقش کلیدی ایفا می کند – نرم افزار می تواند باعث ساخته شدن یا از بین رفتن یک گوشی هوشمند شود. به همین دلیل است که بسیاری از گوشی های هوشمند، با اندروید پیشرفته به انضمام برنامه ها و موضوعات اضافی آمده اند، برخی از این ضمیمه ها بسیار خوب و جالب هستند. به ویژه LG G4، ویژگی هایی های به نام تنظیمات هوشمند دارد، که به شما این امکان را می دهد که به راحتی تنظیمات چندگانه خودکار بر روی گوشی خود داشته باشید. در اینجا نحوه انجام کار گفته شده است.

تنظیمات هوشمند چه هستند؟

تنظیمات هوشمند در LG G4 را می توان برای تغییر خودکار تنظیمات گوشی بسته به موقعیت کاربر مورد استفاده قرار داد. این تنظیمات به طور پیش فرض غیر فعال هستند، اما، اینجا می گوییم چطور آنها را فعال کنید. قبل از آن، مطمئن شوید که خدمات موقعیت مکانی LG G4 شما فعال باشد. از آنجا که بسیاری از ویژگی های تنظیمات هوشمند به تشخیص مکانی بستگی دارد، پس فعال بودن آن بسیار مهم است. نوار اطلاع رسانی کشویی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید گزینه محل سکونت روشن است با استفاده از این روش، به مرحله بعدی بروید.

چگونه تنظیمات هوشمند را پیکربندی کنیم؟

حتی پس از حصول اطمینان از خدمات موقعیت مکانی و درحال اجرا بودن آنها، باید تنظیمات مکانی بیشتری به کار گرفته شوند. به مسیر زیر بروید

Settings > General > Location

و مطمئن شوید که مکان یاب شما فعال است. این به LG G4 شما این امکان را می دهد که مکان خانه شما را بیابد. هم اکنون، تلفن باید قادر باشد بر اساس سابقه موقعیت مکانی، محل خانه شما را تشخیص دهد، اما این روند چند روز طول می کشد و شما چنین زمانی ندارید، دارید؟

خوب، اکنون زمان انجام تنظیمات هوشمند روی LG G4 شماست. برای انجام این کار به مسیر زیر بروید تا لیست موارد اتوماتیک را بیابید:

Settings > General > Smart Settings

یکی از این امکانات، امکان سوئیچ بین صداهای مختلف گوشی است، بسته به اینکه در داخل یا خارج از خانه هستید. به همان شیوه رادیو Wi-Fi و بلوتوث را هم می توان روشن یا خاموش کرد. پایین تر تنظیمات شناسایی گوشی نیز وجود دارد. هر کدام از این تنظیمات را می توان به راحتی در اختیار داشت.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر