coinex
راهنمای خرید تکراتو

اینستاگرام اشکال افزایش تعداد فالوور بعضی کاربران را برطرف کرد

ممکن است شما در چند روز اخیر تعداد فالوور هایتان در اینستاگرام یک دفعه ای به صورت چشم گیری افزایش پیدا کرده باشد. اگر چنین است این موضوع به لطف یک اشکال بوده و شما احتمالاً با همان فالوور های قدیمی خود باقی خواهید ماند چرا که اینستاگرام اشکال افزایش تعداد فالوور بعضی کاربران را برطرف کرد.

اینستاگرام گفت که آن اشکال باعث می شد که تعداد فالوور های بعضی از کاربران افزایش پیدا کند. اما این یک فقط یک اشکال بوده و اصلاً واقعی نیست و البته این مشکل نیز برطرف شده است. TechCrunch گزارش کرد که افزایش تعداد فالوور کاربران اشکالی بود که به طور کامل برطرف شد.

یک جست وجو در توئیتر نشان می دهد که بعضی از کاربران با فالوورهای کم یک افزایش فالوور یک دفعه ای در طول روز گذشته داشته اند. بسیاری از کاربران گیج شده بودند که این مردمان جدید را واقعاً فالوو کرده بودند یا این اینستاگرام هک شده است!

سخنگوی شرکت گفت “تعداد فالوورهای بعضی از کاربران به صورت نا صحیح به شدت افزایش یافته است که ناشی از آن اشکال بود. این مشکل در دست بررسی است و زمانی که این مشکل حل شود تعداد فالوور ها دقیق خواهد شد.”

بنابراین اگر شما فکر می کنید مهارت های عکاسی شما در طول یک شب عالی شده است، سخت در اشتباه هستید چرا که افزایش فالوور های شما به خاطر وجود اشکال بوده است نه هنر عکاسی شما!

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر