;
coinex

گوشی Lenovo vibe p1

دستگاه پردازنده ی معروف Snapdragon 410 SoC را دارد که 4 هسته ای است و قدرت پردازش آن 1.3 GHz می باشد. پردازنده ی گرافیکی آن Adreno 306 می باشد.

لنوو (Lenovo) در فوریه اعلام کرده بود که 4 گوشی جدید را معرفی خواهد کرد که Vibe P1 شامل آن می شد. امروز آخرین مورد آن توسط TENAA تائید شد (TENNA آژانسی در چین است و از نظر جایگاه با FCC برابری می کند). ارائه تائید توسط TENAA به معنای آن است که خصوصیات گوشی عمومی خواهد شد.

از خصوصیات دستگاه می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 720*1280 آن اشاره کرد و تراکم پیکسلی آن نیز 294 ppi می باشد. این دستگاه پردازنده ی معروف Snapdragon 410 SoC را دارد که 4 هسته ای بوده و قدرت پردازش آن 1.3 گیگاهرتز می باشد. پردازنده ی گرافیکی آن Adreno 306 می باشد. همچنین این دستگاه 2 GB رَم داشته و دارای حافظه داخلی 16 GB است که قابل ارتقا نیز می باشد. دوربین عقب آن 8 مگاپیکسل است و دوربین جلوی آن که مخصوص ویدئو چت و سلفی گرفتن بودو 5 مگاپیکسل دارد.

باتری گوشی ظرفیت 4000 mAh دارد که از فناوری شارژ سریع نیز بهره می برد. سیستم عامل این گوشی اندروید 5.1 بوده و ضخامت گوشی نیز 9.35 میلی متر می باشد. هر چند که لنوو روز مشخصی را برای عرضه ی گوشی معرفی نکرد اما با توجه به تاییدیه ای که TENAA ارائه کرده است، تاریخ عرضه ی این گوشی خیلی دور نخواهد بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر