;
coinex

گوشی های هوشمند سونی اکسپریا C4 با دوربین جلویی 5 مگا پیکسلی در هند رونمایی شد

گوشی های هوشمند سونی اکسپریا C4. سونی رونمایی از این گوشی که تمرکز آن روی سلفی دوربینش است را تبلیغ کرده است، سونی اکسپریا C4 (که به آن یک گوشی هوشمند PROSelfie می گویند) با قیمت 29490 روپیه ای، با یک دوربین عقبی 13 مگا پیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسلی می آید.

سونی رونمایی از این گوشی که تمرکز آن روی سلفی دوربینش است را تبلیغ کرده است، سونی اکسپریا C4 (که به آن یک گوشی هوشمند PROSelfie می گویند) با قیمت 29490 روپیه ای، با یک دوربین عقبی 13 مگا پیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسلی می آید.

این گوشی با یک درگاه برای یک یا دو سیم کارت در دسترس است، این گوشی اندرویدی یک پردازنده 8 هسته ای 64 بیتی سریع و صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی دارد اما این شرکت امیدوار است که مصرف کنندگان به خصوص از قابلیت های عکاسی آن استقبال کنند.

اکسپریا C4 دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی با لنز زاویه باز برای سلفی های گروهی و دوربین پشتی 13 مگا پیکسلی گنده با فوکوس اتوماتیک و پشتیبانی اتوماتیک برای HDR – محدوده دینامیکی بالا به خود می بالد. هر دو دوربین با یک سنسور Exmor R می آیند و دوربین جلویی نیز با فلاش اختصاصی خود خواهد آمد. شما می توانید برای کلیک بر روی سلفی ها دستورات صوتی بدهید و تصاویر متحرک را در حالی که روی سلفی ها کلیک می کنید اضافه کنید و کارهای بیشتری انجام دهید.

ویژگی هایی مانند سبک پرتره که شامل سبک های ‘ vampireخون آشام’ و mystery ‘رمز و راز’ است به سلفی شما برخی از عناصر سرگرم کننده را اضافه می کند. ویژگی دیگر که ماسک AR نامیده می شود شامل موضوعاتی است که به راحتی به شما اجازه عکاسی سلفی از خود و جایگزین کردن صورت خود را با یک چهره متفاوت می دهد.

اکسپریا C4 از یک BRAVIA Engine 2 و پردازنده 8 هسته ای بر خوردار است و همچنین دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی و اندروید 5.0 لالی پاپ است که پوسته سونی اکسپریا بر روی آن جایگذاری شده و توانایی 4G و بیشتر را دارد و همچنین اکسپریا C4 با یک باتری 2600 میلی آمپری خواهدآمد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر