;
coinex

احتمالا Oppo A51 دو هفته ی دیگر پرده برداری می شود

عرضه Oppo A51 ؛ روزهای اول ماه ژوئن، Oppo A51 در TENNA تصدیق شد. در حال حاضر بعضی از تصاویر جدید دستگاه به همراه اطلاعاتی از قیمت آنها، لو رفته است. به گفته ی کسانی که به برنامه ریزی های Oppo آشنایی دارند، Oppo A51 دو هفته ی دیگر پرده برداری می شود و قیمت آن هم معادل ۲۷۳ دلار خواهد بود.

روزهای اول ماه ژوئن، Oppo A51 در TENNA تصدیق شد. در حال حاضر بعضی از تصاویر جدید دستگاه به همراه اطلاعاتی از قیمت آنها، لو رفته است. به گفته ی کسانی که به برنامه ریزی های Oppo آشنایی دارند، Oppo A51 دو هفته ی دیگر پرده برداری می شود و قیمت آن هم معادل ۲۷۳ دلار خواهد بود.

از ویژگی های Oppo A51 می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰×۷۲۰ که با تراکم پیکسل ۲۹۴ پیکسل در اینچ کار می کند، اشاره کرد. قدرت خود را از اسنپ دراگون ۴۱۰ که شامل یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۳۰۶ تامین می کند. ۲ گیگا بایت رم به همراه یک حافظه ی داخلی ۱۶ گیگا بایتی دارد. دارای دوربین عقب ۸ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی و همچنین یک باتری ۲۴۲۰ میلی آمپری می باشد. اندروید ۵.۱ با سیستم عامل Color OS 2.1 روی آن اجرا می شود. دستگاه دو سیم کارته می باشد و از 4G LTE، وای فای، بلوتوث و اتصال میکرو یو اس بی(microUSB) پشتیبانی می کند.

برخی از تصاویر لو رفته ی اخیر از این گوشی را در زیر می بینید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر